Wietzaden worden vandaag verzonden

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ruben1980
    Chronic Stoner
    Lucky Member
    • May 2014
    • 191

    #31
    Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

    Wie kan mij helpen mijn wietplant sta in bloei en zit vol van deze rupsen .
    Wihte widow

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #32
      Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

      Dan pak je een stoel en een jointje en zet je de plant voor je neer en ga je een uurtje rupsen plukken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Ruben1980
        Chronic Stoner
        Lucky Member
        • May 2014
        • 191

        #33
        Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

        Bedankt voor u uitleg
        Wihte widow

        Comment

        • Ruben1980
          Chronic Stoner
          Lucky Member
          • May 2014
          • 191

          #34
          Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

          De wietbladeren verbranden
          Iemand het idee hoe dit komt ?
          Wihte widow

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #35
            Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

            ​Is het geen vraatschade?

            Comment

            • Ruben1980
              Chronic Stoner
              Lucky Member
              • May 2014
              • 191

              #36
              Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

              Heb ook gekeken naar diertjes maar niks te zien of wel een spin die web aanmaakt.
              Mogelijk kan daarvoor gebeurt zijn ?
              Maar het kan ook aan mijn voeding liggen roze korrels en beendermeel .
              Waar ik mogelijk teveel aan toegevoegd heb .
              Er kunnen ook andere zaken zijn .
              Sta voor raadsel
              Wihte widow

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #37
                Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

                Ik heb rupsen in de Viking, is hetzelfde schadebeeld.

                Comment

                • Smowkie
                  Elite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2011
                  • 2684

                  #38
                  Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

                  Kan idd... Kijk eens goed aan de onderkant van je bladeren ?

                  Comment

                  • Ruben1980
                    Chronic Stoner
                    Lucky Member
                    • May 2014
                    • 191

                    #39
                    Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

                    Vanavond eens kijken
                    Wihte widow

                    Comment

                    • Ruben1980
                      Chronic Stoner
                      Lucky Member
                      • May 2014
                      • 191

                      #40
                      Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

                      Heb nu eens nagekeken naar het blad onderaan niks te sporen
                      Maar het kan natuurlijk van daarvoor gebeurt zijn
                      Kan dit kwaad ?
                      Wihte widow

                      Comment

                      • ceBep
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 4745

                        #41
                        Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

                        Je had toch rupsen, als de schade zich niet verder uitbreidt en je plant het goed doet, zou ik me geen zorgen maken.

                        Comment

                        • FlintStoned
                          Banned
                          • Oct 2012
                          • 5580

                          #42
                          Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

                          Die rups lijkt de turkse mot of een groene uil.
                          Kleine rupsen schaven het bladoppervlak aan de onderkant van het blad weg, dit heet venstervraat. (In het eerste larve stadia zijn nog niet instaat om door het blad heen tevreten,waardoor er doorschijnende plekken ontstaan)
                          De bovenste epidermislaag van het blad blijft dan onbeschadigd. Als de rupsen groter worden, verspreiden ze zich meer over de plant en vreten eerst kleine en later vrij grote gaten in het blad.

                          Comment

                          • Ruben1980
                            Chronic Stoner
                            Lucky Member
                            • May 2014
                            • 191

                            #43
                            Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

                            Daarjuist eens goed aan de takken geschud en terug vallen er een paar rupsen eruit blijkbaar zal dit ook de reden zijn van schade .
                            Wihte widow

                            Comment

                            • Ruben1980
                              Chronic Stoner
                              Lucky Member
                              • May 2014
                              • 191

                              #44
                              Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

                              11/10/2014 Vandaag de plant geoogst

                              Wihte widow

                              Comment

                              • Ruben1980
                                Chronic Stoner
                                Lucky Member
                                • May 2014
                                • 191

                                #45
                                Re: Wietzaden worden vandaag verzonden

                                Vandaag na 2 weken drogen een testje gedaan met pijpje
                                Resultaat was teleurstellend word niet stoned of high van .
                                Volgens mij heb ik te vroeg geoogst
                                Of weet er iemand waaraan kan liggen ?
                                Wihte widow

                                Comment

                                Bezig...