Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower

    Korting op 420shop
    Hallo heb even een vraagje ik heb onlangs 5 autoflower zaadjes gekocht en 2 ervan heb ik ontkiemd dan overgepot en ze zijn allebei dood. Weet niet echt wat er fout gegaan is.

    Kan iemand mij is precies uitleggen wat ik moet doen want ik weet het niet meer mvg mrcorona

    #2
    Re: Autoflower

    Beetje raden zo met deze weinige info maar ik denk eens dat je gekiemde zaadje weggerot is door te nat staan of je bent wat ongeduldig kan paar dagen duren na voorkiemen en poten voor dat het plantje boven de grond komt. Voior de rest staat er op het forum diverse malen en tot in den treuren uitgelegd hoe je ontkiemt en poot en wat je moet doen, succes.

    Comment


      #3
      Re: Autoflower

      Hebt het 6 dagen laten ontkiemen en de volgende dag viel het in de goeie oot na beneden xs

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      En ik mix universele potgrond met hydrokorrels.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Ik wil gewoon alles wete licht etc water filter ventilatie alles voor ik een nieuwe ontkiem. Mvg

      Comment


        #4
        Re: Autoflower

        Ontkiemen in zaai en stek aarde, ook dit staat tot in den treure in de diverse topics als je alles wil weten zul je de moeite moeten nemen om alles te lezen dude.
        Last edited by FlintStoned; 9 May 2014, 15:56.

        Comment


          #5
          Re: Autoflower

          Heb ontkiemd in spongepotjes maar als ik die heb overgepot moet er dan direct 18/6 licht op ?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Heb gelezen dat 24/0 perfect is voor autoflowers ?

          Comment


            #6
            Re: Autoflower

            Klopt een autoflower heeft geen 12/12 nodig om in bloei te geraken dus die blijft de gehele run op 18/6 of 20/4 voor de beste prestatie. Je kan een autoflower ook op 12/12 zetten maar dat zal meer fluf geven en minder opbrengst.

            Comment


              #7
              Re: Autoflower

              Hadvmijne p 18/6 staan en nu zijn ze dood miss moet ik plagron voeding gaan gebruiken kan dit het probleem zijn? Mvg

              Comment


                #8
                Re: Autoflower

                Nee, geen voeding, geen water, rust!!!! Blijf nou is met je ongeduldige poten bij de planten vandaan en ga lezen hier op het forum!! Gewoon alle topics (echt allemaal! Hoe onzinnig de titel van een topic ook. Domweg de ene na het andere, lezen lezen lezen!) in beginnersforum en in binnenkweek forum, microforum en buitenforum. I.p.v. mij lastig te vallen met deze k u t vraag via pm.

                Benniet boos maar komop zeg. Flinkstoned zegt tzelfde als ik, te nat, ongetwijfeld. Dus step away from those plants!! Voor minimaal 48 uur. En ga lezen. Hoef je die stomme vragen niet te stellen.

                Hoe denk je dat ik of iemand anders in staat is om je vragen te beantwoorden?!
                Rough! Rough! Arrrr..

                Comment

                Bezig...
                X