gesplitste plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • devilseyes
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Aug 2013
    • 4

    #1

    gesplitste plant

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!

    Ik heb nu een maandje 4 buitenplantjes genaamd russian snow.

    Nu heb ik een '' probleem'' met 1 plantje.

    Hij heeft zich namelijk gesplitst en heeft nu 2 ''koppen''

    Kan dit kwaad? is is dat juist beter?

    Hopelijk tot lees.

    peace brothers and sisters!
  • weibei
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 302

    #2
    Re: gesplitste plant

    Kan geen kwaad, dit gebeurt als ergens in het groeiproces het groeipunt is afgesneden. Je kan dit bewust doen om zo een bredere plant te krijgen met meerdere hoofdtoppen.

    Comment

    • devilseyes
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Aug 2013
      • 4

      #3
      Re: gesplitste plant

      Bedankt voor je snelle reactie!

      Ja het toppen van een plant is niet erg maar ik wist niet of het kwaad kon dat het al zo vroeg gebeurde. maar hoe breder hoe beter haha.

      Comment

      • dr00p
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2014
        • 289

        #4
        Re: gesplitste plant

        Heb hier ook een mongooltje die gelijk bij het opkomen problemen had en uitmonde in 2 takken, direct vanaf de eerste internode. Als een stemvork zeg maar dus.

        Uiteindelijk heeft die plant zichzelf zo overwonnen dat ik 'r tien weken later #1 doopte en nu niet kan wachten tot ik aan 1 van die 2 heerlijk uitziende hoofdtoppen kan beginnen

        Succes!
        Rough! Rough! Arrrr..

        Comment

        Bezig...