Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloeilampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloeilampen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb 2 Amnesia haze planten en 1 Powerflower. Ik laat ze in de tuin staan totdat ze gaan ruiken. Mij maakt het helemaal niks uit maar ik denk dat mijn buren daar niet echt blij van worden. Dus als ze gaan stinken wil ik ze binnen zetten. ik heb al 75 Euro uitgegeven dus ik wil niet al te veel uitgeven aan de lampen (aangezien dat ook wel rond de 100 euro kan zijn) je kan erg goedkope bloeilampen kopen bij de dutch headshop maar dat moet er volgens mij ook weer een reflector en een vsa bij. of heb je dat helemaal niet nodig? Ik zou graag goedkoop mijn plant binnen laten bloeien aangezien ik nog een beginner ben (ik weet dat amnesia niet echt een beginners plant is maar wie weet)

    #2
    Re: Bloeilampen

    Van buiten naar binnen gaat gezeij geven denk ik
    Maar succes
    Groetjess
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Bloeilampen

      binnen onder een lamp gaat ook meer geur geven dan buiten, mijn ervaring iig.
      Je zou een t-neon setje kunnen kopen of een HPS set 50-100 euro.
      Maar er komt meer bij kijken dan alleen een lamp erboven hangen.

      Als ik jou was zal ik m dus buiten laten staan of je goed inlezen op het forum en dan gaan bouwen

      Comment


        #4
        Re: Bloeilampen

        Ga ik doen! Alleen volgens mij Ruiken de amnesia planten gigantisch! en is daar niks aan te doen of wel? anders laat ik ze gewoon staan totdat de politie ze komt vernietigen

        Comment

        Bezig...
        X