Vraagje !?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • suleyman
    Senior Stoner
    Member
    • May 2014
    • 40

    #1

    Vraagje !?

    Korting op 420shop
    Ik kwam net tot de ontdekking dat er hele kleine witte beestjes op me bladeren lopen , ken geen foto er van maken
    maar ze zijn een btj langwerpig en wit, nu mijn vraag : Wat zou dit kunnen zijn en wat kan ik ervoor halen ?
    Alvast bedankt
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: Vraagje !?

    volgens dat je het beschrijft kan het trips zijn.
    eens opzoeken op google en je weet het zeker of het dat is.

    thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • suleyman
      Senior Stoner
      Member
      • May 2014
      • 40

      #3
      Re: Vraagje !?

      beestjes.jpg

      et lijkt op t 2e fase hiervan indd alleen de voelsprieten zie k niet en de pootjes zitten aan de onderkant..
      zijn btj wit/gelig
      heb gelijk lieveheerstbeestjes net gezocht 2 gevonden die laat k er zo in na t water geven..
      Wat voor product kan k het beste kopen morgen?

      Comment

      • thugz
        Amazing Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4284

        #4
        Re: Vraagje !?

        Brimex spray niet te duur en doeltreffend gebruik het zelf ook voor mijn buitenplantjes en ook al eens gebruikt voor trips binnen.

        eerst de plant bespuiten en 24u nadien de lieveheersbeestjes loslaten.
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment

        • stafford
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 2382

          #5
          Re: Vraagje !?

          Brimex spray werkt perfect en snel met resultaat,
          gebruik het zelf ook is btw ook bio

          Comment

          • suleyman
            Senior Stoner
            Member
            • May 2014
            • 40

            #6
            Re: Vraagje !?

            ik ben er net achter gekomen dat die wit/gelige beestjes ook springen !
            Wat zou dat kunnen zijn dan voor beesten...
            ik heb van bayer garden natria gehaald ofzo .
            dat gaven ze me in de GS .

            Comment

            • Shiva Ketama
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2014
              • 867

              #7
              Re: Vraagje !?

              Springstaartjes, zoek daar maar eens op.

              Grtz.

              Comment

              • suleyman
                Senior Stoner
                Member
                • May 2014
                • 40

                #8
                Re: Vraagje !?

                dankje wel ! ik denk indd dat het deze beestjes zijn, dat is volgens mij voor zover ik kan zien nu het minst erge wat t kan zijn

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Vraagje !?

                  Kunnen weinig kwaad.
                  Laat de toplaag wat verder opdrogen voor je water geeft dan hou je de populatie in de hand.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • suleyman
                    Senior Stoner
                    Member
                    • May 2014
                    • 40

                    #10
                    Re: Vraagje !?

                    dankje wel QnQ en de rest ook voor het zo behulpzaam zijn !
                    mijn dank is groot !

                    Comment

                    Bezig...