Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoelang nog?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoelang nog?

    Korting op 420shop
    Ik heb 2 planten in mijn klein kweektentje staan.De voorste in de tent staat een weekje achter op diegeen die achteraan in mijn tent staat.Sinds een paar dagen beginnen er trichomen op de bovenste toppen te komen.De bloem ziet er nog vrij wit uit maar begint een klein beetje te verkleuren.Weet iemand hoelang ik nog te gaan heb?Ze zijn nu 8 weken.( gerekent de dag vant ontkiemen tot nu).Graag ook wat comentaar hoe ze er uitzien,ik dacht goed?
    Naamloos.jpg de achterste in de tent
    20140522_175830.jpgde voorste in de tent

    #2
    Re: Hoelang nog?

    Ik denk dat ze nu in 2 weken bloei zitten ongeveer. Reken nog maar op minimaal 6 weken bloeien.

    Comment


      #3
      Re: Hoelang nog?

      Getopt en in bloei gezet op 20 april,dat is zo'n 4 a 5 weken geleden.Ze zijn in die tijd nog zeer veel gegroeid.
      20140420_062719.jpg

      Comment


        #4
        Re: Hoelang nog?

        Ze zien er erg mooi uit man!! Ik schat ook nog maar een week of 2 in ware bloei , ze waren nog klein toen je ze op 12 gezet hebt groeien ze zowiezo nog een stuk door die je niet als bloei moet rekenen.

        Ook kan je de bloeitijd die op de verpakking staat met een korrel zout nemen, meestal kan daar wel een weekje en soms nog langer bij

        Comment


          #5
          Re: Hoelang nog?

          1 zorg nog,kan ik toprot krijgen met een luchtvochtigheid van 70%.Naar het schijnt kunnen planten beter tegen toprot als je van in het begin een hoge luchtvochtigheid hebt.En dat is,ik ben al zelf over de 80% gegaan.Kan er een vochtfreter in zetten dan gaat ie naar 50%.Maar die zout tabletten gaan niet lang mee.

          Comment


            #6
            Re: Hoelang nog?

            Is waar wat je zegt maar zou het toch allesinds naar beneden trekken je LV. Als je langs onder water geeft kan het ook al schelen. Of je watergift zo aanpassen dat er niet teveel van het grondoppervlak verdampt wordt. Als je temperatuur op tophoogte te doen is kan je de lamp wat laten zakken mss?

            Grtz en ziet er goed uit.

            Comment


              #7
              Re: Hoelang nog?

              Dat staat pas net in bloei. Reken op nog een kleine twee maand. Je teld de boeiweken vanaf er zichtbare bloei in de toppen is, voorbloei teld men niet mee. Jouw plant is net aan week twee zichtbare bloei begonnen dus die moet nog wel een weekje of 8

              Comment

              Bezig...
              X