Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voeding

    Korting op 420shop
    Ik heb 2 planten in mijn kweektent staan.Ik heb een blumat systeem die mijn planten lekker water geven.De planten staan in twee 11 liter potten gevuld met aquafix van aveve.
    Mijn water heb ik van de delhaize zelf. 5 liter met een ph van 6.7 en de bidon kost maar 1.5 euro.
    Ik ben wat eigenwijs geweest met de potgrond en mijn water.Ik heb tomaten voeding van aveve staan ,maar die heb ik nog niet gebruikt.Dit is mijn eerste kweek.En eigenlijk een test.
    Ik wou met die potgrond en dat water zien hoever ik kwam.Ik denk vrij goed, mijn planten zien er nog zeer groen uit na 8 weken.In ik weet wel dat ik er meer kan uithalen met al het nodige.
    Een kweektent en het materiaal is niet goedkoop maar je komt er wel ver mee als je wat centjes uitgeeft.
    Met veel leeswerk en af en toe een vraagje te stellen kom je er wel uit.Maar ik zie hier veel plantjes verloren gaan en mensen die teleurgesteld zijn.
    Graag comentaar en/of goede raad.Of wat modder gooien mag ook
    20140420_062719.jpg20140522_175830.jpgNaamloos.jpg

    #2
    Re: voeding

    Ziet er mij allemaal goed uit.

    Grtz en succes.

    Comment


      #3
      Re: voeding

      Thanks,

      Comment


        #4
        Re: voeding

        ziet er goed uit,
        maak je niet zo druk niet nodig

        Comment


          #5
          Re: voeding

          Er is een heel forumdeel over voeding.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: voeding

            Mij gaat het om de fun en niet om de opbrengst.Je kindjes zien opgroeien en spelen met verschillende soorten.Vermits ik een beginner ben,wil ik gewoon wat testen en ervaring opdoen.Bij een volgende kweek wil ik meer leren van voeding.Ik weet dat je met een pot van 11 liter in principe tot het einde geraakt zonder voeding.Ik weet niet hoe een plant er uit ziet met te weinig voeding.Dit wil ik graag zelf ervaren.Dus mijn growtentje is mijn testlab.Veel mensen maken zich druk om de opbrengst.Als je je plant goed opgroeit komt dit de opbrengst ten goede.No stress

            Comment

            Bezig...
            X