Vrouwelijk of mannelijke plant ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • suleyman
    Senior Stoner
    Member
    • May 2014
    • 40

    #1

    Vrouwelijk of mannelijke plant ?

    Korting op 420shop
    10329953_699513416772711_6680604456074939008_o.jpg10365443_699513376772715_8921866904216839846_o.jpg1907628_699513343439385_4487668957055137326_n.jpg

    Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken , dus vandaar mijn vraag aan jullie ?
    is het al mogelijk om hier te zien of het een mannetje of een dame is ?

    Groetjes en alvast bedankt
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #2
    Re: Vrouwelijk of mannelijke plant ?

    Nee nog even geduld hebben.

    Comment

    • suleyman
      Senior Stoner
      Member
      • May 2014
      • 40

      #3
      Re: Vrouwelijk of mannelijke plant ?

      oke dankje wel !

      Comment

      • gezelligheids roker
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 227

        #4
        Re: Vrouwelijk of mannelijke plant ?

        geloof me.. je ziet het echt snel genoeg, gewoon 1, 2 x per dag controleren en als het een klokkenspel krijgt de nek omdraaien (of niet als je een zadenkweek wilt)

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #5
          Re: Vrouwelijk of mannelijke plant ?

          Als je die zo weinig licht geeft achter je raam is de kans op herma of man een stuk groter in elk geval. Dus zet het buiten ze strekt zich anders kapot. verder staan er diverse topics over het herkennen van een man of een vrouw en wanneer je dit kunt zien.

          Comment

          • jawon
            Senior Stoner
            Member
            • Mar 2014
            • 47

            #6
            Re: Vrouwelijk of mannelijke plant ?

            Man of vrouw zie je pas als zij in de bloeifase zijn.Je hebt pas een probleem als je man de vrouwtjes gaat bestuiven.Daarvoor heb je tijd genoeg omdat te herkennen.Kertballen in de boom=nek om wringen

            Comment

            • suleyman
              Senior Stoner
              Member
              • May 2014
              • 40

              #7
              Re: Vrouwelijk of mannelijke plant ?

              hij stond enkel voor de foto voor t raam.
              overdags staat die buiten savonds rond 11 uur haal k hem binnen

              Comment

              • mrhaze
                Senior Stoner
                Member
                • Mar 2014
                • 30

                #8
                Re: Vrouwelijk of mannelijke plant ?

                Jongg , je moet je planten buiten laten staan , anders krijgen ze stress als je heletijd gaat sjouwen

                Comment

                • phangngaone
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2013
                  • 375

                  #9
                  Re: Vrouwelijk of mannelijke plant ?

                  en dan komen de kerstballen vanzelf snel genoeg....

                  Gewoon lekker buiten, en afwachten, nu zie je nog niets

                  Comment

                  • suleyman
                    Senior Stoner
                    Member
                    • May 2014
                    • 40

                    #10
                    Re: Vrouwelijk of mannelijke plant ?

                    okeee dankje wel !
                    erg stom van me maar daarom zit ik ook op dit forum
                    en beetje weinig tijd gehad aangezien mijn zoontje afgelopen week is geboren !
                    maar wederom bedankt voor de tips u guys rock !!

                    groetjes

                    Comment

                    Bezig...