eerste keer zelfkweek buiten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chaf
    Stekje
    Nieuw Lid
    • May 2014
    • 5

    #1

    eerste keer zelfkweek buiten

    Korting op 420shop
    bij deze had ik graag wat tips en info gekregen over de plantjes.
    ze zijn nu ongeveer 5 weke oud 20140524_161729.jpg20140524_161736.jpg20140524_161750.jpg dit is mijn white widow.
    20140524_161705.jpg20140524_161710.jpg20140524_161719.jpg de AK Spliff
    20140524_161631.jpg20140524_161639.jpg20140524_161657.jpg de Auto Kaya 47
    wanneer moet je de plantjes in bloei zetten?
    Last edited by chaf; 24 May 2014, 17:14.
  • Cow Thiev
    Senior Stoner
    Member
    • Feb 2011
    • 30

    #2
    Re: eerste keer zelfkweek buiten

    Als je buiten kweekt gaat de bloei vanzelf. Als je binnenkweekt kan je zelf kiezen wanneer je een plant in de bloei zet door hem 12 uur licht en 12 uur donker te geven. Trouwens is de Auto Kaya 47 een autoflower? Dan gaat hij vanzelf bloeien (veel eerder dan de anderen).

    Comment

    • chaf
      Stekje
      Nieuw Lid
      • May 2014
      • 5

      #3
      Re: eerste keer zelfkweek buiten

      Thanks voor de reactie !!! De Auto Kaya 47 is inderdaad een autoflower.

      Comment

      • JacktheBass
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2013
        • 780

        #4
        Re: eerste keer zelfkweek buiten

        autoflowers gaan idd vanzelf in bloei, vandaar de naam: Autoflower...
        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
        Jack Herer in scrog
        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: eerste keer zelfkweek buiten

          En de niet-autoflowers gaan ook vanzelf in bloei als de licht-uren minder worden.
          Meestal in augustus begint de bloei. Latere soortjes beginnen nog iets later met bloeien. (duh)

          Die Kaya ziet er mooi uit.
          Die is van Advanced seeds toch ?
          Hoe ruikt die ? (wrijf eens over het stammetje ?

          <- makes note.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • chaf
            Stekje
            Nieuw Lid
            • May 2014
            • 5

            #6
            Re: eerste keer zelfkweek buiten

            Thanks voor de reactie Ganjamaster. De Kaya 47 is inderdaad een advenced seed. Ze begint nu ook lekker te ruiken. Ze staat nu een weekje in bloei

            Comment

            Bezig...