Nu nog beginnen met buiten kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wiet kweker
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jun 2014
    • 14

    #1

    Nu nog beginnen met buiten kweek

    Korting op 420shop
    Hallo
    Ik wil nu gaan beginnen met mijn buiten kwek moet nog gaan ontkiemen
    Kan dat nu nog? Bvd
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: Nu nog beginnen met buiten kweek

    dat kan nog zeker
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Nu nog beginnen met buiten kweek

      Ja, waarom niet. Mei/juni zijn de maanden om te beginnen.
      Voor auto's is juli misschien zelfs wel beter.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Wiet kweker
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Jun 2014
        • 14

        #4
        Re: Nu nog beginnen met buiten kweek

        Oké bedankt ik had nog 1 vraag beetje onzin om daar een nieuw topic voor te beginnen
        Is het handig om je plantje binnen te laten voor groeien zoja tot welke hoogte?

        Comment

        • diploide
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 152

          #5
          Re: Nu nog beginnen met buiten kweek

          Het is momenteel warm genoeg om ze buiten te zetten.
          Er is ook geen nachtvorst meer. Ze kunnen dus gewoon buiten blijven staan.

          Daar is sowieso meer lichtopbrengst, of je moet met HPS lampen aan de slag gaan
          {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

          Comment

          • Wiet kweker
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Jun 2014
            • 14

            #6
            Re: Nu nog beginnen met buiten kweek

            Oké maar nou wil ik planten in me achteruit zetten en 5 als gorilla kweek.
            moet ik de 5 die ik als gorilla kweek doe in pot grond zetten of kan ik ze gewoon in de grond stoppen want de grond is daar erg hard?

            Comment

            Bezig...