Mannetje of vrouwtje? Groei voeding geven? En wanneer bloei?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wietchok
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2014
    • 41

    #1

    Mannetje of vrouwtje? Groei voeding geven? En wanneer bloei?

    Korting op 420shop
    Zijn dit mannetjes of vrouwtjes en wanneer moet ik ze bloei voeding gaan geven?
    Attached Files
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Mannetje of vrouwtje? Groei voeding geven? En wanneer bloei?

    Het grote mannetje-vrouwtje-topic.
    Lees dat helemaal door en je hoeft het nooit meer te vragen.

    Bloeivoeding geef je als je plant bloeit.
    Als je je nog afvraagt wat het is, is het dus veel te vroeg voor bloeivoeding.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Wietchok
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2014
      • 41

      #3
      Re: Mannetje of vrouwtje? Groei voeding geven? En wanneer bloei?

      Ik vind het moeilijk te zien en ik twijfel...?

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #4
        Re: Mannetje of vrouwtje? Groei voeding geven? En wanneer bloei?

        Het is ook lastig voor een beginneling, maar kijk goed naar de verschillende foto's in het topic en je zult zien wat het meest op jouw plant lijkt.
        Hier een voorbeeld
        cannabis-man-vrouw.jpgindex.jpg
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • Wietchok
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2014
          • 41

          #5
          Re: Mannetje of vrouwtje? Groei voeding geven? En wanneer bloei?

          Volgens mij is het toch echt een vrouwtje?

          Comment

          • shivaman
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2012
            • 905

            #6
            Re: Mannetje of vrouwtje? Groei voeding geven? En wanneer bloei?

            Kan je nog niet te zien... Ff geduld nog
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment

            • Wietchok
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2014
              • 41

              #7
              Re: Mannetje of vrouwtje? Groei voeding geven? En wanneer bloei?

              Ben al wel groeivoeding aan het geven, dat kan toch? En de blaadjes willen nog wel eens krullen en geel achtig worden, wat kan ik daar aan doen?

              Comment

              Bezig...