Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe kweek

    Korting op 420shop
    Ik ga met mijn tweede kweek beginnen, ik ben ben een hobbyist en ben nogal nieuw in de wereld van het zelf kweken en hoop dus dat er mensen zijn op dit forum die mij kunnen helpen met enkele do's en don'ts.
    Ik had enkele maanden geleden al eens geprobeerd om binnen 2 AK-47's te kweken maar zonder succes.

    Nu heb ik dus 11 dagen geleden mijn zaadjes ontkiemd. Ik had 10 Lowryders autoflower van Vision Seeds, 5 White Widow Autoflowers van Royal Queen Seeds en 1 Easy Bud autoflower van Royal Queen Seeds. Alle zaadjes zijn ontkiemt behalve eentje van de Lowryders. Momenteel staan de planten overdag buiten op een zonnige plek. Ik heb ook een lamp (een VSA lamp van E.T.I. van 600w). Ik heb Alga groei van Plagron (met stikstof, kalium en fosfor) en Alga bloei van Plagron (met kalium en fosfor). Wanneer zou ik dit moeten beginnen te geven?

    5 dagen geleden zijn de ontkiemde zaadjes allemaal boven gekomen uit mijn 10 liter potten met universele aarde. Ik vraag mij wel af of ik deze nu beter buiten laat staan of onder mijn lamp zet?


    Grtz Blacky6a

    #2
    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
    Jack Herer in scrog
    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

    Comment

    Bezig...
    X