Haze top vraag(foto)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • david906
    Senior Stoner
    Member
    • May 2011
    • 31

    #1

    Haze top vraag(foto)

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb ze nu zonder voorgroei 10 weken staan
    90% van mij toppen ziet er zo puntig uit.

    Is voor mij de eerste keer haze, kan iemand mij hier meer over vertellen.
    Zijn ze al klaar of moeten de toppen nog open gaan

    Foto is niet top maar wel zichtbaar denk ik

    foto.JPG
  • Nik
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 2207

    #2
    Re: Haze top vraag(foto)

    Neen at komt niet meer open die foto is veel te onduidelijk ik zou zeggen bevrucht of gewoon super foxtails ....
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment

    • Shiva Ketama
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2014
      • 867

      #3
      Re: Haze top vraag(foto)

      Die toppen zijn zo. Mooie structuur. Wil je zien of ze rijp zijn moet je kijken naar trichromes.

      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #4
        Re: Haze top vraag(foto)

        Dat zijn foxtails,komt vaak voor bij haze.
        Meestal zijn ze dan goed gevoed!
        Grtz

        btw,heb je spint ofzo?

        Comment

        • david906
          Senior Stoner
          Member
          • May 2011
          • 31

          #5
          Re: Haze top vraag(foto)

          Wat houdt dat Foxtail precies in....

          En is dit juist goed of fout?

          Bedankt alvast.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Ja gisteren lichte spint ontdekt.... Hoe zie je dat op zo'n slechte foto?

          Comment

          • Nik
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 2207

            #6
            Haze top vraag(foto)

            Zit in de genetica (vooral bij haze) kan ook getrigerd worden door te hoge temperatuur en te hoge ec...

            Because The spint is al over... Die zit daar al een tijdje
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #7
              Re: Haze top vraag(foto)

              Foxtails zijn gewoon uitschieters in de toppen.niks mis mee.
              heb t zelf ook vaker gehad.
              grtz

              Comment

              • david906
                Senior Stoner
                Member
                • May 2011
                • 31

                #8
                Re: Haze top vraag(foto)

                Was al een beetje bang voor de spint...

                Wil het zondag eraf halen, denk je dat het nog te redden is...

                Nog tips?!

                Comment

                • markster
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2151

                  #9
                  Re: Haze top vraag(foto)

                  Je foto is niet echt clear.maar volgens mij zie ik spintschade aan je blad.
                  spuiten tegen spint is in dit stadium ,niet verstandig.hoelang moet je nog?en zie je al webjes?
                  grtz

                  Comment

                  • david906
                    Senior Stoner
                    Member
                    • May 2011
                    • 31

                    #10
                    Re: Haze top vraag(foto)

                    Ik ontdekte gister wat webjes, deze heb ik weggezogen en veel blad verwijderd.

                    Zondag wil ik het eraf halen

                    Comment

                    • Nik
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2013
                      • 2207

                      #11
                      Re: Haze top vraag(foto)

                      Niks meer tegen te doen in dit stadium, jammer... Ze gaan ook niet echt meer aandikken ofwat dan ook

                      Beter opnieuw beginnen
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment

                      • david906
                        Senior Stoner
                        Member
                        • May 2011
                        • 31

                        #12
                        Re: Haze top vraag(foto)

                        Opnieuw beginnen in de zin van... deze weggooien en opnieuw starten?

                        Staan namelijk al 10 weken op 12/12

                        Comment

                        • Nik
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2013
                          • 2207

                          #13
                          Re: Haze top vraag(foto)

                          Het jammere is dat de spint alle energie uit je dame zuigt en je er niks meer kan aan doen, ook je oogt is niet meer rookbaar met de spint en webben.

                          Als je de dames weg hebt kan je beginnen denken aan die plaag uitroeien... En volgende keer preventief al neemolie gebruiken in je groei.
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment

                          • david906
                            Senior Stoner
                            Member
                            • May 2011
                            • 31

                            #14
                            Re: Haze top vraag(foto)

                            Webben zag ik gisteren voor het eerst bij 3 toppen, direct weggehaald...
                            Op deze top op de foto heeft geen web gezeten.

                            Ze zijn dan toch niet direct niet meer rookbaar

                            Comment

                            • Nik
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2013
                              • 2207

                              #15
                              Re: Haze top vraag(foto)

                              Als jij het niet zo zeg vind spint te roken moet jij weten.
                              Maar ga sowieso ff opzoeken hoe je na je oogst je hele ruimte kan ontsmetten en hoe je van dat gespuis afkomt, succes man !

                              Er staat hier een heel mooi uitgebreid spint artikel
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment

                              Bezig...