Haze top vraag(foto)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • david906
    Senior Stoner
    Member
    • May 2011
    • 31

    #16
    Re: Haze top vraag(foto)

    Zal nog even snel wat foto's van andere toppen maken... Wil je daar na kijken... zijn zo online

    Comment

    • Nik
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 2207

      #17
      Re: Haze top vraag(foto)

      Zet je fits aan en doe het met wit licht, dan zie je de reflectie goed op de webben en is het duidelijker.
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment

      • david906
        Senior Stoner
        Member
        • May 2011
        • 31

        #18
        Re: Haze top vraag(foto)

        Hier de foto's
        Attached Files

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #19
          Re: Haze top vraag(foto)

          Je hoeft je wiet echt niet weg te gooien!
          je moet de webjes met n kruimeldief wegzuigen ,als je dan geoogst heb hang je de wiet onderste boven.de spint gaat namelijk naar boven.
          en wiet die buiten gekweekt word zit vol insecten,die word ook gewoon gerookt!
          grtz

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Zal zo te zien geen mega oogst worden.beter oogsten en opnieuw beginnen.als ze 10 weken gebloeid hebben ,heb je toch nog een aardig wietje.
          volgende keer ,alles schoonmaken en nieuwe stekken voor t planten al gelijk preventief behandelen.
          ik zelf dompel mn stekken in vertimec voor ik ze zet.(vertimec niet spuiten in de bloei)
          grtz

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #20
            Re: Haze top vraag(foto)

            nog een trucje knip niet je hele stam af, knak deze
            het spint zal na de wond kruipen (vocht)

            zo kun je velen nog verwijderen,
            als je toppen echt zwaar worden aangetast door het spint,
            dan ben je de lul en kun je het ind beter weggooien,
            is dat niet het geval heb je geluk nog.

            Comment

            • MWay
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2012
              • 4999

              #21
              Re: Haze top vraag(foto)

              Oorspronkelijk geplaatst door markster
              Je hoeft je wiet echt niet weg te gooien!
              je moet de webjes met n kruimeldief wegzuigen ,als je dan geoogst heb hang je de wiet onderste boven.de spint gaat namelijk naar boven.
              en wiet die buiten gekweekt word zit vol insecten,die word ook gewoon gerookt!
              grtz

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Zal zo te zien geen mega oogst worden.beter oogsten en opnieuw beginnen.als ze 10 weken gebloeid hebben ,heb je toch nog een aardig wietje.
              volgende keer ,alles schoonmaken en nieuwe stekken voor t planten al gelijk preventief behandelen.
              ik zelf dompel mn stekken in vertimec voor ik ze zet.(vertimec niet spuiten in de bloei)
              grtz
              Je hok goed schoonmaken en daarna met zaden gaan beginnen en gaan behandelen met neemolie dan ben je er wel vanaf.
              Vergeet je spullen zoals afzuiger ook niet schoon te maken.
              Succes

              Comment

              Bezig...