Mijn eerste kweek, oogstrijp?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sharp
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jun 2014
    • 17

    #16
    Re: Mijn eerste kweek, oogstrijp?

    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
    Maar we dwalen flink af.
    Staat al die waardevolle informatie weer in één van de tientallen "kan ik al oogsten" topics.
    nogmaals sorry voor de zoveelste topic hierover. Maar ik waardeer jullie input zeker!


    Wat gebruiken jullie om de trichomen te bekijken. ik heb nu via internet een zakmicroscoop bestel 60 tot 100x voor 19 euro.
    Last edited by sharp; 11 June 2014, 17:08.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #17
      Re: Mijn eerste kweek, oogstrijp?

      Daar gaat het wel mee lukken.

      Knip zo'n klein mini-blaadje van een top en die bekijk je onder de microscoop.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • sharp
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Jun 2014
        • 17

        #18
        Re: Mijn eerste kweek, oogstrijp?

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
        Daar gaat het wel mee lukken.

        Knip zo'n klein mini-blaadje van een top en die bekijk je onder de microscoop.
        dank je wel! vroeg me al af hoe het moest!

        Comment

        • sharp
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Jun 2014
          • 17

          #19
          Re: Mijn eerste kweek, oogstrijp?

          gisteren de trichomen bekeken met een zakmicroscoop. De druppeltjes zijn al melkwit ipv doorzichtig!

          Comment

          • Smowkie
            Elite Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 2684

            #20
            Re: Mijn eerste kweek, oogstrijp?

            Das goed man, nog even aanhouden het einde is in zicht

            Comment

            Bezig...