we hebben een ruimte van 4 meter op 2 (zoldertje)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • badbjorn3
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jun 2014
    • 3

    #1

    Kweektip: we hebben een ruimte van 4 meter op 2 (zoldertje)

    Korting op 420shop
    goedenacht
    ik en mijn vader zouden graag zelf telen voor onzelf
    maar zou niet weten wat het beste is voor een zolderkamer goed geisoleerd
    tips zijn altijd welkom

    groetjes vader en zoon
  • hatsijoe
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Dec 2013
    • 321

    #2
    Re: we hebben een ruimte van 4 meter op 2 (zoldertje)

    Wat willen jullie telen dan?

    Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

    Comment

    • badbjorn3
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Jun 2014
      • 3

      #3
      Re: we hebben een ruimte van 4 meter op 2 (zoldertje)

      ik had gedacht aan een autoflower omdat het de eerste maal is

      Comment

      • hatsijoe
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 321

        #4
        Re: we hebben een ruimte van 4 meter op 2 (zoldertje)

        Je kunt n tent nemen... Of ruimte indelen...
        Je kunt in verschillende mediums kweken
        Dr zijn veel autoflowers hoor
        Kost ook n paar eurootjes
        K zou kweekverslagjes gaan lezen, zodat je er al wat meer van weet...
        En dan zou k opnieuw vragen... maar k denk dat je dan t meeste wel weet

        Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: we hebben een ruimte van 4 meter op 2 (zoldertje)

          Autoflowers zijn voor buiten.
          Ga nou eerst eens goed lezen op dit forum.
          Alles staat beschreven.

          Begin maar eens met dit topic helemaal door te nemen : Wat heb je nodig als je begint.

          Succes.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...