Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietplantjes zo goed als dood? :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietplantjes zo goed als dood? :(

    Korting op 420shop
    Dag iedereen

    Ik heb dringend hulp nodig. Ik heb 2 wietplantjes (3 weken oud) die allebei sinds vandaag volledig slap hangen. Bij de ene plant is de steel volledig naar beneden geplooid.
    Sinds ik ze gepland heb , heb ik ze allebei in huis gehouden tot een 3-tal dagen geleden. Dan liet ik ze zowel snachts als overdag in de serre staan aangezien het goede weer.
    Ik heb hun gisteren ook voeding gegeven; misschien was dit geen goed idee (voeding voor sierplanten). Kan iemand me helpen om dit op te lossen of zijn de plantjes zo goed als dood?
    alvast bedankt voor een feedback!
    Attached Files

    #2
    Re: Wietplantjes zo goed als dood?

    Ik gok op een gevalletje overbewatering, alhoewel je toplaag er niet al te nat uitziet. Kan het zijn dat de grond eronder zeiknat is?? Zoja, een tijdje geen water meer geven. Zonee, wellicht heb je teveel voeding gegeven en anders hoop ik dat anderen hier een antwoord voor je hebben. Ik zou in ieder geval stoppen met die sierplantenvoeding en een voeding speciaal voor cannabisplanten kopen.
    Last edited by Meglow; 15 June 2014, 18:23.

    Comment


      #3
      Re: Wietplantjes zo goed als dood?

      Volgens mij ook teveel water.
      Even laten uitdrogen en nadien uw pot wegen. Je neemt em op, licht= water geven, zwaar is wachten.
      Ook koop je idd beter voeding voo3 weedplanten.

      Gewoon buiten laten staan en als het regent onder een afdakje.
      Hoop voor je dat het nog goed komt.
      Maar ik zou opnieuw beginnen.

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=35014 draaiende suppercropping

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=34886 Buitencontest spliff
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment

      Bezig...
      X