onderdruk

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wllmjofski
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jun 2014
    • 5

    #1

    onderdruk

    Korting op 420shop
    Kan iemand mij als beginner vertellen hoe het zit met de afzuiging
    ik begrijp dat die aan moet gaan om je ruimte op temperatuur te houden
    Maar hoe zit dat als ie op temperatuur is en je afzuiging uit gaat
    Hoe houd je hem dan op onderdruk
  • Nik
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 2207

    #2
    Re: onderdruk

    Waarom zou je ooit je afzuiging uitleggen, die draait toch 24 op 24...
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment

    • DenSchimmige
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2013
      • 1132

      #3
      Re: onderdruk

      Heb je een regelaar met temp. sensor?

      Wanneer de temp voldoende gezakt is en de sensor geen singaal meer geeft de afzuiging terug valt en op de ingestelde capaciteiten verder draait.
      tot het weer te warm word.. dan springt hij weer 100% aan.

      Je zuigt dus nog steeds wel af.. maar in lagere toeren.
      If life keeps putting you down, You better stay high

      Comment

      Bezig...