Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet groeien handleiding (voor begginners), met veel foto's! Wel in het Engels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet groeien handleiding (voor begginners), met veel foto's! Wel in het Engels

    Korting op 420shop
    Hey JD!

    Ik kreeg daarstraks wat spam in mijn mail van een Engels concullega forum. Met daarin een link voor een gratis handleiding(je). En zoals het een goeie verkooptruuk betaamt: Je krijgt uiteindelijk wel 2 boeken! Met veel foto's, opzich helemaal niks mis mee.

    Denk dat de 'catch' met dat soort aangesmeerde boeken is dat je vervolgens gaat shoppen op hun seedbank ofzo. En dat mag..

    Maar ik dacht misschien zijn er hier nog liefhebbers voor gratis pdf boekje. Ik zou de handleidingen zelf bij kunnen voegen bij dit topic. Maar om het netjes te houden geef ik gewoon de link via waar ik de boeken ook gedownload heb:
    http://www.ilovegrowingmarijuana.com...na-grow-guide/

    Basic, en in het Engels. Maar wie weet maak ik er iemand blij mee.


    Hoi!
    Rough! Rough! Arrrr..

    #2
    Re: Wiet groeien handleiding (voor begginners), met veel foto's! Wel in het Engels

    Uit de FAQ: - Wij tolereren geen spam / reclame voor websites en/of producten. Reclame via uw profiel, prive en forum berichten is ongewenst.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Wiet groeien handleiding (voor begginners), met veel foto's! Wel in het Engels

      Hehe, ik verwachtte 'm al een beetje QnQ. Maar je hebt gelijk, zo is het niet.

      Nou ja, de mail kreeg ik van Grasscity forum(dat mag ik wel benoemen toch?). Met daarin de link die ik in mijn eerste post zette. En de reden dat ze mij (en iedereen) een gratis boek sturen is denk ik om me te verleiden bij hun zaadbank te shoppen (zie de link in mijn eerste post).

      Omdat ik het boek wilde delen dacht ik dat het het netjest zou zijn om dat via de link te doen vanwaar ik ze ook kreeg.

      Maar om dan toch te delen waarom ik dit hier op 't forum postte - tis dan wel meer van hezelfde info, maar ik denk toch interessant voor een aantal hier. Dan toch maar de pdf's als bijlage (hier staat weinig tot geen reclame in). Deze zou je dus krijgen als je via die website de boeken aan zou vragen.. Shareware..

      Nogmaals, veel plaatjes. Dacht interessant voor een aantal hier, juist ook het 2e boek over voedingstekorten etc. Dus zodoende dat ik het deel. Verder niet om te spammen of dat ik er wat aan heb.
      Als het toch niet okey is om te posten dan gaarne nogmaals even zeggen, PMen en/of verwijderen.


      Greetz,


      Bijlagen:
      Ilovegrowingmarijuana.com-plantcare-guide.pdf

      Ilovegrowingmarijuana.com-grow-bible.pdf
      Rough! Rough! Arrrr..

      Comment


        #4
        Re: Wiet groeien handleiding (voor begginners), met veel foto's! Wel in het Engels

        Oh, ik dacht dat je het hier in je pm box had gehad.
        error code 13; error_invalid_data. excuus.

        Zijn wel handige dingetjes voor nieuwkomers zeker.
        Het is eigenlijk een hoop info van het web geplukt, zelfs de foto's, en dat in een pdfje geplakt.
        Meeste die wat langer hiermee bezig zijn hebben de sites met die info wel bij de favorieten staan denk ik. In de loop de jaren vind je een hoop.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Wiet groeien handleiding (voor begginners), met veel foto's! Wel in het Engels

          Hey! Ja, niet dus Zat nog te denken om zelf even te pm-en , maar zit wel snor denk ik nu. Was niet om dwars te liggen dat ik de post niet direct verwijderde.

          En ja, basic als ze zijn, die handleidingen, vond ik ze toch een mooie opsomming. En handig voor off-line gebruik bv.

          Aja, fijne dag!
          Rough! Rough! Arrrr..

          Comment

          Bezig...
          X