kweektent:goed bezig zo ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • juanasz
    Senior Stoner
    Member
    • May 2014
    • 36

    #1

    kweektent:goed bezig zo ?

    Korting op 420shop
    ik heb de vraag of zo goed bezig ben er zijn er drie waar ik al 2 weken met bezig ben en de andere drie 5 dagen ?
    zo nee enkele tips misschien ?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    en weet iemand misschien wat het wilt zeggen dat de bladeren wit en slap worden
    Attached Files
  • Kill3r008
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 431

    #2
    Re: kweektent:goed bezig zo ?

    Ik vind ze een beetje strekken. Graag wat meer info.. Welke lamp heb je erin hangen? Welke hoogte?

    Waarom heb je ze in emmers staan? Het water kan zo niet weglopen....

    Dus je hebt een tent gekocht en alles erbij. Maar naar mijn mening heb je maar weinig verstand van alles.... Begin met het lezen van andere kweekverslagen.

    Comment

    • juanasz
      Senior Stoner
      Member
      • May 2014
      • 36

      #3
      Re: kweektent:goed bezig zo ?

      er zitten gaatjes in de emmer en de lamp nu is van phillips en 80wat op 30 cm hoog
      en ik heb idd weinig kennis want dit is de eerste kweek dat ik doe

      Comment

      • Bosrand
        Wicked Stoner
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jan 2014
        • 218

        #4
        Re: kweektent:goed bezig zo ?

        Wat voor soort lamp is het?
        80 watt op 30cm lijkt me iets aan de hoge kant.
        Volgende keer de foto's eerst even draaien voordat je ze post en misschien wat duidelijker je planten op de foto zetten van iets dichterbij.
        Wat voor soort aarde gebruik je, hoeveel water geef je?

        Comment

        • hatsijoe
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 321

          #5
          Re: kweektent:goed bezig zo ?

          Impulsief gedoe hier allemaal man...... Ik wist ook nie alles toen ik net begon.. En nog steeds niet.. Maar gvd wat een amateuristisch gedoe man.....

          En stel dat je plantje er heeeel dun en heeeeeeel lang uitziet.... En dat vergelijkt met andere plantjes...

          Ga je dannie eerder ff googlen of op een andere manier binnen 5 minuten je antwoorden vergaren



          Suc4

          Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #6
            Re: kweektent:goed bezig zo ?

            wat een belachelijke posten hierboven allemaal,allemaal net zo onervaren als de topic starter!
            met uitzondering hatsijoe.

            begin eens met versoendelijke potten, en je planten goed erin planten, tot de lobbladeren,
            de rest leer je maar staat vol op het forum.

            succes

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: kweektent:goed bezig zo ?

              Zo horen ze er ongeveer uit te zien na 2-3 weken:
              2012-01-29 PP.jpg QNQ2014132.jpg

              Je lamp is niet geschikt, dat had je al door denk ik. De plantjes gaan de lucht in, omdat ze licht zoeken.
              Ze mogen nog geen voeding.
              Ze mogen maar weinig water.
              De grond moet niet te zwaar bemest zijn.
              Die ventilator zet je beter op je bureau, dan kun je zelf lekker in de wind zitten. Voor plantjes binnen biedt dat geen enkel voordeel.

              Allemaal basisbeginselen.
              Misschien is het handig als je eens wat kweekverslagen leest, of in ieder geval iets..

              Wiet kweken. De basis.
              Binnen wiet kweken.
              Micro kweek

              Succes !
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • juanasz
                Senior Stoner
                Member
                • May 2014
                • 36

                #8
                Re: kweektent:goed bezig zo ?

                bedankt voor de nuttige info van sommigen hier

                Comment

                • hatsijoe
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2013
                  • 321

                  #9
                  Re: kweektent:goed bezig zo ?

                  Je deed er ook niets mee in je vorige posts...... Dus wrom

                  Suc6

                  Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                  Comment

                  • jor74
                    Expert Stoner
                    • Jan 2014
                    • 96

                    #10
                    Re: kweektent:goed bezig zo ?

                    Voor plantjes binnen biedt dat geen enkel voordeel een fan in de tent?? Ik had gelezen dat je plantjes daar juist steviger van worden en zuurstofrijk met luchtcirculatie.
                    Natuurlijk niet direct vol op de planten. Afmetingen tent?? Veel lezen... aldoende leert men! Succes

                    Comment

                    • hatsijoe
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2013
                      • 321

                      #11
                      Re: kweektent:goed bezig zo ?

                      Als je nie zo n grote tent of ruimte hebt, is de afzuiger genoeg voor de circulatie... Als de inlaatslangen mooi onderin bij de potten uitkomen....

                      Suc6

                      Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                      Comment

                      • juanasz
                        Senior Stoner
                        Member
                        • May 2014
                        • 36

                        #12
                        Re: kweektent:goed bezig zo ?

                        de ventilator heeft 3 standen en ik zet hem op de rustigste en de tent is 100x100x200 en ik zal svs een foto posten hoe het nu is

                        Comment

                        Bezig...