Is dit een mannetje ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GTAV
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2012
    • 5

    #1

    Is dit een mannetje ?

    Korting op 420shop
    4 northern lights , 3 weken bloei , 1 plant die nog geen vrouwelijke kenmerken vertoont. Het lijkt op herma, maar er komen geen haartjes uit nog effe wachten of ibeter direkt verwijderen?

    image.jpgimage.jpgimage.jpg
    Attached Files
    Last edited by GTAV; 23 June 2014, 23:06.
  • Hey apple
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 257

    #2
    Re: Is dit een mannetje ?

    Jup, een man.

    Comment

    • stafford
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 2382

      #3
      Re: Is dit een mannetje ?

      foto 3 is een man,
      zouw hem per direct nu eruit trekken nog als ik jou was,
      je hebt kans dat er al ballen open zijn gesprongen, maar daar kom je binnekort vanzelf achter als je zaad uit je wiet haalt.

      staff

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Is dit een mannetje ?

        Waarom kom je daar nu pas mee...zie je dit nu voor het eerst ?
        Als er 1 balletje gesprongen is, heb je inderdaad kans dat er in alle planten zaden tussen de wiet zitten.
        Zeker met al die clipfans en ventilators in kleine tentjes.

        Meteen verwijderen, heel voorzichtig, gooi er eerst een zak overheen of pak een plantenspuit en sproei alles goed nat.
        Stuifmeel verliest z'n werking als het nat is namelijk.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • GTAV
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Aug 2012
          • 5

          #5
          Re: Is dit een mannetje ?

          Ja , ik zag nu maar pas goed het verschil met de andere drie vrouwen. Nog maar mijn tweede kweek , en de eerste keer dat ik een mannetje heb. Het is nog maar een dag of twee dat de ballen er zo duidelijk opstaan.

          Ik heb hem gisteren nog voorzichtig uit de tent gehaald en verwijderd.

          Alvast allen bedankt voor de bevestiging en de tips !

          gegroet Gtav

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #6
            Re: Is dit een mannetje ?

            is dat 'n herma of 'n 100% man
            ik zie mannelijke en vrouwelijke bloemen maar door de kwaliteit van de foto's kan ik niet goed zien wat wat is!
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • Smowkie
              Elite Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 2684

              #7
              Re: Is dit een mannetje ?

              Ik denk ook vrouwelijke bloei te zien , volgens mij is dit herma? Let dus maar goed op je andere ook ze kunnen makkelijk ook ballen maken of bananen ....

              Comment

              Bezig...