Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gaat alles goed met mijn plantje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: gaat alles goed met mijn plantje?

    Ja, je wordt inderdaad helemaal gek van alle tegenstrijdige tips en adviezen. Had ik ook last van toen ik begon. Nog steeds trouwens

    Iets wat je toch wel altijd in je achterhoofd moet houden is dat het eigenlijk onkruid is dat een hele boel kan hebben. Ik heb er een keer per ongeluk tak afgebroken, weer vastgezet met plakband en het groeide gewoon verder.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #17
      Re: gaat alles goed met mijn plantje?

      voorlopig kan je toch niets anders dan afwachten of ie t overleefd.

      In de tussentijd kan je een kweekverslag opzoeken van het zelfde soort plantje en met ongeveer dezelfde omstandigheden. eerst even naar het einde kijken of alles goed verlopen is en dan van vooraf aan beginnen met lezen en na doen. kost je niet meer dan een halfuurtje maar daar pik je meer van op dan ineens alle info proberen op te nemen.

      succes! ik ben benieuwd of ie t haalt

      Comment


        #18
        Re: gaat alles goed met mijn plantje?

        ik ook kvb ik laat het plantje nu gewoon ze gangetje gaan en doe er effe een paar dagen niets aan behalve in de zon zetten ik kijk wel ondertussen of er iemand is die toevallig een stukje van ze plant af wil staan omdat hij het er toch vanaf haalt dus bij deze is er iemand die een stukje plant ? het liefst een autoflowering
        en nee ik wil niets illegaals aanmoedigen ect dus mag je gewoon een takje mee geven dat is niet illegaal
        Last edited by monami; 24 June 2014, 22:11. Reden: extra info\

        Comment


          #19
          Re: gaat alles goed met mijn plantje?

          Het aanbieden van-,vragen naar-,of aanzetten tot illegale handel is niet toegestaan, ook niet via prive berichten.
          Onder illegale handel verstaan we ook het verkopen, aanbieden of ruilen van cannabis planten of delen van planten zoals stekken of andere zaken die verboden zijn bij wet.

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ing#faq_regels

          als je wil leren autorijden stap je ook niet zomaar in 'n auto en geef je gas!
          je neemt eerst de benodigde rijlessen.

          zo ook met tuinieren/wiet kweken
          je zorgt voor 'n bepaalde basiskennis
          niet gaan beginnen zonder verstand en als er dan iets is komen janken van; komt dit nog goed!!!

          gemak dient de mens maar sommige mensen zijn wel heel 'gemakkelijk' aangelegd!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #20
            Re: gaat alles goed met mijn plantje?

            Oeps dat is wel illegaal


            Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

            Comment


              #21
              Re: gaat alles goed met mijn plantje?

              Ga nou maar topics lezen want er is niemand die je kan vertellen "zo moet je het doen en dan heb je 100 gram wiet in november".
              Natuurlijk zijn er meer methodes maar als je eens de moeite neemt om wat kweekverslagen te lezen kun je ook zien of die methodes gewerkt hebben.

              Op deze manier onder 2 TLbuizen gaat het toch ook niks worden.
              Ding ingraven tot de eerste blaadjes. Die hele stengel is overbodig.
              En verder 24/7 buiten laten staan en niet verzuipen.

              Ik bedoel het ook niet boos ofzo, tis alleen dat er elke week zo'n 10 nieuwelingen komen die even snel willen weten hoe ze een zak wiet moeten kweken.
              Dan laten ze een zielig plantje zien wat bijna schreeuwt om euthanasie en moet iemand anders het weer oplossen.
              Cannabis kweken gaat niet helemaal vanzelf, je moet er wel een beetje tijd en liefde in steken wil je kwaliteit.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...
              X