lampen hoogte ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • juanasz
    Senior Stoner
    Member
    • May 2014
    • 36

    #1

    lampen hoogte ?

    Korting op 420shop
    op welke hoogte moet ik deze Spaarlamp 125W groei Plug and Grow hangen boven 6 plantjes ? zou 30 cm goed zijn ?
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: lampen hoogte ?

    Zet ze maar tussen de 5 en 10cm van je planten anders gaan ze strekken.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=35014 draaiende suppercropping

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=34886 Buitencontest spliff
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • jor74
      Expert Stoner
      • Jan 2014
      • 96

      #3
      Re: lampen hoogte ?

      Spaarlamp 125W inderdaad stuk korter erop. Als je er 2 hebt hangen kan je hoger. Het strekken kan funest zijn in sommige gevallen. succes

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: lampen hoogte ?

        Zo hoog dat ze niet strekken.

        Tip ?

        Kijk eens bij andere kwekers die die lamp gebruiken
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • juanasz
          Senior Stoner
          Member
          • May 2014
          • 36

          #5
          Re: lampen hoogte ?

          zo'n 5 tot 10 cm dus bedankt manne

          Comment

          Bezig...