Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diesel Haze autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Diesel Haze autoflower

    Korting op 420shop
    Hallo mede kwekers,
    Sinds een aantal weken staan mijn Diesel haze planten in bloei, alleen is de plant niet groter dan 23 cm geworden. De groei staat bijna stil,de bloem ontwikkeld zich wel goed. De planten zijn gekweekt op cocos grond zonder voeding. De voeding is speciaal voor cocos grond. De planten zijn mooi groen,maar bijzonder klein.

    Heeft iemand tips om grotere planten te kweken.

    Tja verkeerd geplaatst las ik net. Maar ik zal mezelf even voorstellen, mijn naam voor jullie is Alehop. Woon op de veluwe en lezen is niet mjn sterkste kant. Dit jaar ben ik voor het eerst aan het kweken, een paar diesel haze en ak 47 autoflowers. Het resultaat is nog niet geweldig maar hopelijk willen jullie mij daar bij helpen.
    Last edited by Alehop; 25 June 2014, 22:31. Reden: verkeerd geplaatst

    #2
    Re: Diesel Haze autoflower

    Hier stel je je voor, vragen stellen doe je in een andere afdeling van het forum.
    'Member introduction' is toch duidelijk genoeg?

    Comment


      #3
      Re: Diesel Haze autoflower

      tja dat was mij ontgaan

      Comment


        #4
        Re: Diesel Haze autoflower

        Oi..iemand uit de regio

        Ze zijn klein zeg je...en hoe is het zover gekomen ?
        wat heb je gedaan tot nu toe ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Diesel Haze autoflower

          De zaadjes in watten geweekt en daarna in P9 potjes gepoot. De eerste week alleen water gegeven en de plantjes zoveel mogelijk buiten laten staan, zolang het weer een beetje mee zat. Daarna begonnen met voeding van Atami BcuzZ A en B en de Coco Bloom Stimulator. Dit geheel volgens het voedingsschema. De planten staan de hele dag in de zon. Water geef ik niet teveel.
          Attached Files
          Last edited by Alehop; 26 June 2014, 16:27.

          Comment


            #6
            Re: Diesel Haze autoflower

            Misschien dat je ze met die p9 potjes al een beetje beperkt hebt in de groei.
            Probeer de volgende keer eens een zaadje meteen in de grote pot te zaaien.
            Ik denk dat ze dan wel iets groter worden.
            Die BcuzZ is ook de Coco versie neem ik aan ?

            Nu verschilt de grootte natuurlijk ook per soort plantje. Ik ken die Auto Diesel Haze verder niet.
            Niks mis verder met dat plantje. Komende weken gaat die ook nog wel wat dikker worden.
            Ziet er in ieder geval uit als een lekker wietje.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Diesel Haze autoflower

              Oke, bedankt voor de tip.

              Comment

              Bezig...
              X