Normale buitenschade?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ltb
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Mar 2014
    • 13

    #1

    Normale buitenschade?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb nou een poosje mijn planten buiten en ze doen het zeer goed.
    Maar bladeren aan de onderkant van de planten worden geel en droog.
    Ik vroeg me af als dat uitmaakt.
    20140626_203441.jpg20140626_203445.jpg20140626_203452.jpg20140625_123854.jpg20140625_123916.jpg20140625_123928.jpg
  • dr00p
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2014
    • 289

    #2
    Re: Normale buitenschade?



    Succes.
    Rough! Rough! Arrrr..

    Comment

    • ltb
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Mar 2014
      • 13

      #3
      Re: Normale buitenschade?

      Dus ik hoef alleen kalium en stikstof te halen voor mijn planten
      En een kweekschema?

      Comment

      • dr00p
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2014
        • 289

        #4
        Re: Normale buitenschade?

        Ja, beter gezegd gewoon een groei voeding waar dat inzit (stikstof). En kalium in bloeivoeding.

        Biobizz heeft mooie startsetjes voor zo'n 15 euro. Groei bloei en/of topbooster. Ik was ermee geholpen als cheap-ass. Dat is de enigste reden dat ik het blijf spuien forum genoten

        Een kweekschema is vaak terug te vinden op de websites van voedingsfabrikanten. Als al niet bijgeleverd. Of in de sjop.

        Andere merken zijn hypro, canna, plagron, metrop. Om er een paar te noemen en me geen biobizz vertegenwoordiger te voelen.

        Zie andere post hier van vandaag voor een goed linkie over voeding.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        O lol

        Dat was dit topic dus.
        Rough! Rough! Arrrr..

        Comment

        Bezig...