Voeding?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • swestra
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jun 2014
    • 15

    #1

    Voeding?

    Korting op 420shop
    Hallo ik heb een autoflower achterhuis staan, ik ben laatst gewezen op Fishmix. Dit dien ik nu net een dag toe. Nu zie ik dat mijn plant top maakt. Kan het kwaad dat ik alleen de Fishmix blijf gebruiken of moet ik iets anders gebruiken?
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Voeding?

    Check hier even : Voeding voor wietplanten.

    Succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • dr00p
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2014
      • 289

      #3
      Re: Voeding?



      (De link stond er nog onder m'n copy/paste Veel leesplezier!)

      Succes
      Rough! Rough! Arrrr..

      Comment

      • swestra
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Jun 2014
        • 15

        #4
        Re: Voeding?

        Thanks

        Comment

        • Gps
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 1988

          #5
          Re: Voeding?

          Ik heb er weer een bladwijzer bij.

          Dat voedingsverhaal van Alien is erg duidelijk.

          Toch blijf ik het vreemd vinden, dat ik geen pokon tuin en potaarde mag gebruiken, terwijl mijn weitplantjes het er erg goed in doen.( vanaf zaad )
          Op de verpakking staat dat er genoeg voedsel in zit voor twee maanden.
          Dat red je met een wietplant net niet.
          Behalve dat ik te ook laat was met over potten, werd de plant al licht groen, door voeding gebrek.

          Met dank aan twee internet contacten, die het overigens ook niet helemaal eens waren, met mijn keuze van groeimedium.

          Ik was echter al begonnen, en heb daarom nu ook twee potten met kokos staan. ( gold label )

          Ik kan tot nu toe nog geen verschil zien, merken tussen pokon of cocos aan de plant.
          ( ik maak de pokon wel goed los, luchtig en klein met me handen )

          Als voeding heb ik één fles van home and garden, maar dat heb je zeker de eerste 7 weken niet nodig met pokon.
          Lets not criticize but legalize

          Comment

          • dr00p
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2014
            • 289

            #6
            Re: Voeding?

            Hehe, met pokon wordt over het algemeen vloeibare planten voeding, van het merk Pokon bedoeld. Deze vind je bij alle bloemisten etc.

            Het is alleen niet helemaal afgestemd op onze planten. Ook het feit dat wij ze roken (ipv alleen naar kijken), en dus tot ons nemen, schijnt uit te maken. Qua ingrediënten.

            Maar goed, jij hebt potgrond van Pokon. Dat is minder erg

            Lees gewoon de topics op pagina 1 (t/m hooguit 5) door in dit beginnersdeel van het forum. Vraag en uitleg over jet hoe en waarom van grond komt bijna dagelijks voorbij.
            Rough! Rough! Arrrr..

            Comment

            • Gps
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 1988

              #7
              Re: Voeding?

              Oorspronkelijk geplaatst door dr00p
              Hehe, met pokon wordt over het algemeen vloeibare planten voeding, van het merk Pokon bedoeld. Deze vind je bij alle bloemisten etc.

              Het is alleen niet helemaal afgestemd op onze planten. Ook het feit dat wij ze roken (ipv alleen naar kijken), en dus tot ons nemen, schijnt uit te maken. Qua ingrediënten.

              Maar goed, jij hebt potgrond van Pokon. Dat is minder erg

              Lees gewoon de topics op pagina 1 (t/m hooguit 5) door in dit beginnersdeel van het forum. Vraag en uitleg over jet hoe en waarom van grond komt bijna dagelijks voorbij.
              Ik heb al heel veel gelezen.
              Zoveel dat ik inmiddels weet dat er op veel vragen, tegenstrijdige antwoorden te vinden zijn.
              Ik ben ook opgevoed door twee internet contacten.
              En veel gesproken met een maat uit de coffeeshop.

              Je hebt toch iets van praktijk ervaring nodig.

              In de praktijk heb ik tot nu toe geen voordeel kunnen ontdekken aan de cocos, als ik de plant vergelijk met een plant in de pokon.
              Eerder een nadeel dat je veel sneller moet bjvoeden, als beginnende kweker.

              Verder heb ik nu drie nieuwe plantjes waarbij ik goed moet kunnen zien of cocos grotere planten oplevert.
              Die zaadjes zijn meteen in de uiteindelijke pot met cocos ( 25L) of pokon (17L ) gegaan.

              De 25 liter potten zijn een onderdeel van het leer proces. Volgend jaar geen 17 liter potten meer.
              Lets not criticize but legalize

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Voeding?

                Misschien gaat die met Pokon straks wel heel anders smaken.
                Mijn mening is, dat je pas kan zeggen dat iets goed werkt, als de kweek helemaal af is en het eindproduct gekeurd.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: Voeding?

                  Fischmix geeft voornamelijk veel N. In bloei vraagt je dame echter weinig n en veel P en k. Te veel N in bloei remt je bloemaanmaak.

                  Pokon is ook gewoon NKP enkel in de verkeerde verhoudingen tot elkaar voor cannabis.

                  Comment

                  • swestra
                    Junior Stoner
                    Nieuw Lid
                    • Jun 2014
                    • 15

                    #10
                    Re: Voeding?

                    Ik haal een flesje bloeivoeding denk.
                    Last edited by Jointjedraaien; 30 June 2014, 09:02.

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: Voeding?

                      QNQ187.jpg

                      Maarre...een flesje bloeivoeding halen voor de bloei lijkt me een strak plan
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • swestra
                        Junior Stoner
                        Nieuw Lid
                        • Jun 2014
                        • 15

                        #12
                        Re: Voeding?

                        Vond ik ook Super alle informatie.
                        Zie hier nog een update van mijn plant
                        IMG_20140701_164529.jpgIMG_20140701_164522.jpgIMG_20140701_164540.jpgIMG_20140701_165650.jpgIMG_20140701_164553.jpgIMG_20140701_165716.jpg

                        Comment

                        • Gps
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2014
                          • 1988

                          #13
                          Re: Voeding?

                          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                          Misschien gaat die met Pokon straks wel heel anders smaken.
                          Mijn mening is, dat je pas kan zeggen dat iets goed werkt, als de kweek helemaal af is en het eindproduct gekeurd.
                          Helemaal mee eens.
                          Lets not criticize but legalize

                          Comment

                          • stafford
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 2382

                            #14
                            Re: Voeding?

                            welke autoflower heb je daar?
                            als ik foto 1 bekijk zouw ik zo zeggen je hebt dezelde plant als mij

                            Comment

                            • swestra
                              Junior Stoner
                              Nieuw Lid
                              • Jun 2014
                              • 15

                              #15
                              Re: Voeding?

                              Nlx bigbud

                              Comment

                              Bezig...