Groei eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nism0
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2014
    • 67

    #1

    Groei eerste kweek

    Korting op 420shop
    Beste Medekwekers,

    Mijn eerste plantjes zijn nu ongeveer 16 dagen oud en ik begin duideljik verschil te zien in grootte .
    Kan het zijn dat deze plant mannelijk is?
    En wat vinden julie verder van de groei?

    20140630_225325_resized.jpg20140630_225331_resized.jpg20140630_225345_resized.jpg20140630_225442.jpg
  • Bosrand
    Wicked Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 218

    #2
    Re: Groei eerste kweek

    Zien er goed uit.

    Comment

    • Nism0
      Advanced Stoner
      Member
      • Jun 2014
      • 67

      #3
      Re: Groei eerste kweek

      Denk je niet dat de 3 kleinere wat langzaam groeien?

      Comment

      • Bosrand
        Wicked Stoner
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jan 2014
        • 218

        #4
        Re: Groei eerste kweek

        Niet elk plantje groeit even snel.

        Comment

        • tsjonko
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 147

          #5
          Re: Groei eerste kweek

          Volgens mij is het ene plantje gewoon iets sneller
          - Kweekverslag 2015

          Praten tegen je plant helpt!

          Comment

          • Nism0
            Advanced Stoner
            Member
            • Jun 2014
            • 67

            #6
            Re: Groei eerste kweek

            Ahh ok sorry voor die stomme vragen haha..
            We gaan het geduldig afwachten..
            Over een/twee weken gaan ze de volle grond in.

            Comment

            • bbrico5
              Zaadje
              Nieuw Lid
              • Jul 2014
              • 4

              #7
              Re: Groei eerste kweek

              Hou ons op de hoogte!

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Groei eerste kweek

                Als je regulier zaad hebt, dus niet gefeminisoept dan heb je inderdaad kans dat de grootste/mooiste de mannen zijn.
                Je hebt pas zekerheid als je voorbloei ziet, maar da's pas na de 7e node.

                btw. Ik zie je voeten.
                voetuh.JPG
                Last edited by QnQ; 8 July 2014, 13:15.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...