Ik gok zaadjes in men plant (eerste kweek)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • 502967
    Plantje
    Nieuw Lid
    • May 2014
    • 14

    #1

    Ik gok zaadjes in men plant (eerste kweek)

    Korting op 420shop
    Zijn dit zaadjes in men plant?

    Ik zie nergens ballen hangen maar heb wel "zaadjes". De banaantjes die ik dacht te zien, zijn volgens een vriend verdikte zaad zakjes...

    Eens een foto nemen ...

    DSC02401.jpgDSC02402.jpg

    Wat ik nu bedoel is

    DSC02404.jpgDSC02405.jpgDSC02406.jpgDSC02409.jpg

    In een andere dat ik daarstraks opendeed zat een klein groen puntje ... en op deze foto zie je een bruin puntje( beetje verdort?)
    Of zijn wij paranoide?

    Alvast bedankt. Als je kan inzoemen op de foto's van de toppen, de druppeltjes zijn nog kristal helder...
  • SweetMango
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 1252

    #2
    Re: Ik gok zaadjes in men plant (eerste kweek)

    Uhm.. Niet verkeerd begrijpen...
    Maar vrouwen krijgen toch ook geen kinderen tot ze bevrucht zijn..? Oké.. Der is dan een verhaal.. Maar of het waar is is een 2e..

    Kort om nee, gaat moeilijk als ze niet bevrucht zijn.. Je haartjes worden bruin en dan pas word er een zaad zakje gemaakt.. En dat zie je wel als dat gebeurt ^^

    Mensen, als ik het fout heb voel je vrij om me te verbeteren ^^
    sigpic

    Comment

    • shivaman
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2012
      • 905

      #3
      Re: Ik gok zaadjes in men plant (eerste kweek)

      blijf het lastig vinden met die foto's maar ik denk dat je een calyx hebt afgeknipt
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment

      • 502967
        Plantje
        Nieuw Lid
        • May 2014
        • 14

        #4
        Re: Ik gok zaadjes in men plant (eerste kweek)

        Het is toch daar dat de zaadjes zich vormen?

        wij hebben alleen staande calyxen getest ... steeds kleine bruine puntjes of groene.
        Zal ik nogmaals proberen te fotographeren?

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Ik gok zaadjes in men plant (eerste kweek)

          Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad
          Uhm.. Niet verkeerd begrijpen...
          Maar vrouwen krijgen toch ook geen kinderen tot ze bevrucht zijn..?
          Het Nieuwe Testament vermeldt dat Maria nog niet samenwoonde met Jozef, maar wel verloofd was, toen ze zwanger werd en dat ze nog geen geslachtsgemeenschap hadden gehad.
          Maria was dus nog een maagd. Volgens aankondiging van de engel Gabriël (de annunciatie) werd Jezus in de schoot van Maria ontvangen door de kracht van de Heilige Geest, de zogeheten maagdelijke geboorte.



          -----

          Anyhoo ..
          Als je nog een weekje wacht ofzo, kun je het wat beter zien.
          als er geen zaadje in zit, euh... zit er geen zaadje in.

          Maar ik zie een bruine haar in dat ding zitten. (van de voorbloei)
          Als het bevrucht is, dan vormt zich daar een zaadje. En ik zie geen zaadje.
          Een calyx is eigenlijk oude voorbloei.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • 502967
            Plantje
            Nieuw Lid
            • May 2014
            • 14

            #6
            Re: Ik gok zaadjes in men plant (eerste kweek)

            Ik hoop er op. Het is een reus van een autoflower geworden, ook al is ie puur natuur

            Comment

            Bezig...