Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

60 day lemon...Jullie mening?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    60 day lemon...Jullie mening?

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal,

    Ik heb nu al 2x een klein kweekje gedaan en was niet egt een succes qua opbrengst.

    Ik doe het in een 60x60x120 tentje en 150watt hps afzuiging van 75m3.
    Ik doe enkel autoflowers vanwege de hoogte van mijn tent. heb eerste keer per plantje ongeveer 10-12gr en nu weer hetzelfde dus 40-45 gr op 4plantjes.

    Maar nu de vraag aangezien ik er toch niet veel uitkrijg wil ik ook niet zo lang wachten.

    Heb zaadjes zien staan 60 day lemon die op 60 dagen klaar zijn van uit het zaadje.

    Iemand ervaring met deze plantjes ? graag jullie mening want vind er niet over terug.

    alvast bedankt

    #2
    Re: 60 day lemon...Jullie mening?

    Compleet kweekverslag : K1-Somango-s-en-DNA-genetics-60-Day-Lemon-op-plagron-bio
    Weekje of 12 kun je ervoor uittrekken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: 60 day lemon...Jullie mening?

      Probeer eens zonder autoflouwers,met gewone gefeminiseerde zaden.Kies een kleine soort en/of zet ze direkt op 12/12.Zo kan je een plant ook klein houden,als dit is wat je wil.Je opbrengst is minder groot maar je verbruikt wat minder stroom en je kan sneller oogsten.Doe maar eens wat opzoekwerk voor direkt op 12/12.Veel mensen zijn hier tevreden over.Mijn volgende kweek ga ik dat proberen want ik zit met hetzelfde probleem.

      Comment

      Bezig...
      X