Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LittleDwarf

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LittleDwarf

Korting op 420shop
    Dag iedereen hier op de forum,

Ikzelf Sam 25jaar, heb de forum leren kennen via google door veel opzoekwerk over growen en heel vaak het antwoord hier ook gevonden !!! daarmee dat ikzelf lid wil zijn en hiervoor deze kleine introductie

Dit is de eerste keer dat ik "serieus" bezig ben met het binnenkweken voor eigen gebruik, hiervoor heb ik de volgende spullen aangekocht:

-Keektent Darkstreet II Secret Jardin 60 (60x60x140cm)

-Turbo neon TL Armatuur 2x75W

-Turbo neon TL 75watt Groei 6500K (x2)

-Turbo neon TL 75watt Bloei 2700K (x2)

-Kleine ventilator

-Tijdschakelaar

-Temperatuurmeter

Heb voor eerste keer nu autoflower genomen, weet er al het één en ander van maar nog niet alles daarom kom ik aan de deur van het forum kloppen voor raad van medegrowers

Heb voor de volgende 3 autoflowers gekozen:

LittleDwarf auto - Zambeza Seeds

Quick One auto - Royal Queen Seeds

Blueberry auto - Huismerk van website ..

Zelf zit ik met 1000 vragen over growen , hoe en wat beste is voor je plant, grondstof,bemesting, ... noem maar op ! Tips en tricks zijn ook altijd zeer fijn om te delen!

Eerste vraag voor jullie van mij is :

Heb je sowieso een afzuigsysteem nodig of is staanventilator in de tent zelf voldoende voor de luchtcirculatie?

Greetz Sam

Re: LittleDwarf

Ja, je hebt een afzuiger en goed filter nodig. Een ventilator niet per se.
    Hier heb je een voorbeeld van net zo'n kweekje.
    Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18-19 ~ 2019 ~

Comment

Re: LittleDwarf

Als ik ventilator onder afzuigopening in de tent plaats kan dit ook als afzuiger gebruiken op die manier?

De temperatuur in mijn tent is altijd vast tussen de 22 en 25 graden dus zeer stabiel maar ik heb wel geen luchtvochtigheidsmeter dus kan niet weten hoeveel luchtvochtigheid in tent is , is dit erg? Zouden mijn planten lukken in de tent zonder afzuiger?

Greetz LittleDwarf

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Zo ziet het er voor het moment uit , planten van links naar rechts: Little Dwarf, Quick One, Blueberry (autoflowers)
      Aarde: Universele potgrond van boerenbondwinkel.
      Voeding (groei/bloei) : Powderfeeding

2014-07-13 12.33.43.jpg2014-07-13 12.32.23.jpg2014-07-13 12.33.06.jpg2014-07-13 12.32.41.jpg2014-07-13 12.33.12.jpg2014-07-13 12.32.51.jpg2014-07-13 12.32.59.jpg

Als ik ventilator onder afzuigopening in de tent plaats kan dit ook als afzuiger gebruiken op die manier?

De temperatuur in mijn tent is altijd vast tussen de 22 en 25 graden dus zeer stabiel maar ik heb wel geen luchtvochtigheidsmeter dus kan niet weten hoeveel luchtvochtigheid in tent is , is dit erg? Zouden mijn planten lukken in de tent zonder afzuiger?

Greetz LittleDwarf

Zo ziet het er voor het moment uit , planten van links naar rechts: Little Dwarf, Quick One, Blueberry (autoflowers)
      Aarde: Universele potgrond van boerenbondwinkel.
      Voeding (groei/bloei) : Powderfeeding

Comment

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X