Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

drogen maar...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: drogen maar...

    Korting op 420shop
    hoi allemaal.

    ik heb buiten wiet gekweekt alleen nu moet ik het laten drogen op mijn kamer (opzolder) alleen daar zullen mijn ouders (woon nog thuis) niet zo blij mee zijn nu heb ik al wel een plek op mijn kamer waar ik het kan laten drogen maar dan moet ik kunnen zorgen dat je het niet ruikt graag tips behalve tips zoals op jezelf gaan wonen en tegen je ouders zeggen

    #2
    Re: drogen maar...

    Binnen wiet drogen ga je ruiken.
    Zelfs met de droogdoos ga je wel wat ruiken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: drogen maar...

      en als je dan zo'n airwick ding hebt dat om de 10minuten spuit zou dat helpen? of mogelijk andere dingen om de lucht te voorkomen

      Comment


        #4
        Re: drogen maar...

        Denk je niet dat je ouders raar opkijken als het hele huis ineens naar toiletverfrisser ruikt?

        Je zult toch sowieso wel wat moeten luchten (afzuigen) als je wiet droogt. Zet daar dan een koolstoffilter op.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Re: drogen maar...

          ik droogte altijd in schuurtje in een doos dat ruik je wel maar ik hoef niet meer geheimzinnig te doen mijn pa weet nu dat ik dat doe mischien kun je proberen in een plastic opbergbox rijst er onder in ofzo neemt vocht op wees creatief en je komt wel op een oplossing

          Comment

          Bezig...
          X