Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zanderige grond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zanderige grond

    Korting op 420shop
    Goeie avond,

    ik heb 6 planten in natuurgebied neer gezet maar de grond was erg zanderig, er stonden wel veel brandnetels vlakbij dus dat is wel positief denk ik dan.
    Toch maak ik mij zorgen en wil ik zeker weten of de planten hier goed in groeien en of dit geen schade aan kan richten.
    Alvast bedankt

    highflyin

    #2

    Comment


      #3
      Re: zanderige grond

      Ik heb mijn planten net op de rand van het natuurgebied neergezet ze staan een paar meter van een maisveld vandaan. Ik heb voor de zekerheid 3 van de planten op een heuvel van grond en brandnetels neergezet omdat ik dat zand al niet vetrouwde maar de eerste 2 planten heb ik het zand met potgrond gemixt, zal dit helpen?

      Comment


        #4
        Re: zanderige grond

        En ben er vrij zeker van dat daar geen beheerswerken worden uitgevoerd

        Comment


          #5
          Re: zanderige grond

          kijk goed naar de omgeving, denk aan voetstappen/plat gestampt gras, etc Zo nu en dan een andere route naar je planten lopen voorkomt dat andere jou pad zien en dat gaan volgen

          Comment


            #6
            Re: zanderige grond

            Dan ga je even kijken, dan weet je of ze groeien.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: zanderige grond

              @QnQ ik ben vandaag naar de plantjes geweest en ze doen het goed!
              @greenfarmer ik heb juist deze plek gekozen omdat ik die sporen van mensen en/of afval daar helemaal niet tegenkwam dus daar hoef ik me gelukkig niet druk om te maken haha

              Comment


                #8
                Re: zanderige grond

                Slim nu zijn er alleen maar jou sporen en de leiden zo naar jou plantje heb je niet een paar foto's gemaakt .
                waar brandnetels groeien kan je goed een wiet plant neer zetten is mijn erv.

                suc6
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: zanderige grond

                  @belladonna Geloof me daar komt nooit iemand.. En foto's was ik wel van plan om te maken maar was mijn telefoon vergeten in de auto.

                  Comment


                    #10
                    Re: zanderige grond

                    Als jij er kom waarom zouden er dan geen andere mensen komen ?
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: zanderige grond

                      @belladonna Het is erg dichte bebossing, ik heb zelf ook nog moeite om er doorheen te komen en er is niks van een pad omdat ik elke keer anders loop.

                      Comment


                        #12
                        Re: zanderige grond

                        Laat mijn familie nu altijd ruim geleefd hebben van de bollenteeld op klaar duinzand
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #13
                          Re: zanderige grond

                          Oorspronkelijk geplaatst door highflyin View Post
                          @belladonna Het is erg dichte bebossing, ik heb zelf ook nog moeite om er doorheen te komen en er is niks van een pad omdat ik elke keer anders loop.
                          Je vergeet mensen als bella Die vliegen rond op hun bezem en strijken zo naast je plantjes neer :O
                          If life keeps putting you down, You better stay high

                          Comment


                            #14
                            Re: zanderige grond

                            @HJM zo, wist niet dat dat kon
                            @DenSchimmige ja vast haha, moet ik beter uitkijken voor dat soort mensen dus

                            Comment


                              #15
                              Re: zanderige grond

                              Cannabis is een diep wortelende plant waarvan de meeste oer types van gronden komen van het type "stoffige zandbak".

                              Zolang jij maar zorgt dat er genoeg eten is, komt alles goed.
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              Bezig...
                              X