Toppen, fimmen en dieven

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nism0
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2014
    • 67

    #1

    Toppen, fimmen en dieven

    Korting op 420shop
    Beste Kwekers,

    Morgen zijn mijn wietzaadjes vijf weken geleden de grond in gegegaan en ik heb ze sinds twee weken in de volle grond gezet.
    Nu vraag ik mij af aangezien ik voor het eerste jaar bezig ben en wat laat begonnen ben wat de beste vervolg stap is.
    Is het tijd om te beginnen met Toppen, fimmen en/of dieven?
    Mijn doel is zoveel mogelijk opbrengst.
    Ik heb Spliff AK plantjes.


    20140715_082520_resized.jpg20140715_082527_resized.jpg20140715_082533_resized.jpg20140715_082545_resized.jpg
    Last edited by Nism0; 15 July 2014, 10:46.
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Toppen, fimmen en dieven

    Gewoon zo laten staan verder niks doen alles komt goed
    Mooie plantjes
    God was never on your side..

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Toppen, fimmen en dieven

      Yep, dat zijn auto's toch, die moet je nu niet meer toppen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Nism0
        Advanced Stoner
        Member
        • Jun 2014
        • 67

        #4
        Re: Toppen, fimmen en dieven

        Dit zijn geen auto's.

        Ook als het geen auto's zijn niks aan doen?
        Dank!

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Toppen, fimmen en dieven

          Als het geen auto's zijn kun je die toppen.
          Zo hoog mogelijk, tussen de kleinste blaadjes, dan staan ze het kortst stil.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Nism0
            Advanced Stoner
            Member
            • Jun 2014
            • 67

            #6
            Re: Toppen, fimmen en dieven

            Ok, en dat kan nu al?
            En is fimmen niet beter?
            Of is het misschien nu te laat in het seizoen en is het beter om te concentreren op 1 hoofdtop?

            Comment

            • CannaVis
              Banned
              • Jul 2009
              • 845

              #7
              Re: Toppen, fimmen en dieven

              fim = fuck i missed

              probeer het en je weet het,het ergste wa kan gebeuren is dat je te ver GEFIMD hebt en dus een top krijgt....

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Toppen, fimmen en dieven

                Buiten kun je beter altijd toppen omdat de kans op toprot veel groter is.
                Krijg je toprot in die ene grote top, ben je klaar.
                Heb je allemaal kleine topjes en rot er 1 weg, heb je nog wat over.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Nism0
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Jun 2014
                  • 67

                  #9
                  Re: Toppen, fimmen en dieven

                  Ok dank voor de tips.
                  Ik heb er over nagedacht en ik ga er twee toppen en twee niet.
                  Lijkt me leuk om op die manier de verschillen mee te maken.

                  Comment

                  • joopjoao
                    Zaadje
                    • Jul 2010
                    • 1

                    #10
                    Re: Toppen, fimmen en dieven

                    Hallo ik ben Joke en ga amnesia zetten.
                    Ik heb een vraag over toppen.
                    Moet je Amnesia anders toppen als Widow?
                    Zo ja kan iemand dan uitleggen hoe te doen.

                    Alvast bedankt,

                    Joke


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: Toppen, fimmen en dieven

                      Pak een schaar, en knip het bovenste deel van de plant af.
                      Voila.

                      pfft
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • De Witte
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2013
                        • 2133

                        #12
                        Re: Toppen, fimmen en dieven

                        Of leer het forum een keer gebruiken en verdiep je als een echte liefhebber in de 100.000-den vragen die hier al een keer beantwoord zijn geweest. Jou wietplant is namelijk niet zo verschillend van al de anderen die je hier tegenkomt en waar de vragen al bij gesteld en beantwoord zijn......


                        Pfft......

                        Als je ooit goed wil worden in kweken zal je toch zelf moeite moeten doen.....
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment

                        Bezig...