hallo iedereen hier ik ben nieuw en vraag me af ik heb twee superskunk autoflower gekregen van een vriend maar wil zeker weten dat het vrouwtjes zijn ze ruiken allebij wel en worden max 70ongv dacht ik iemand miss ideeen en heb hesi supervit als voeding 1 druppel op 4,5 l maar hoeveel moeten de planten per dag water hebben met voeding ? 

hoe zie ik of het een mannetje of vrouwtje is
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: hoe zie ik of het een mannetje of vrouwtje is
omdat je schijnbaar te dom bent om het zelf te zoeken (google cannabis mannelijk vrouwelijk resultaat ==== >>>>>) http://www.wiet-zaden.nl/mannetje-vrouwtje.htm -
Re: hoe zie ik of het een mannetje of vrouwtje is
nee sorry is me eerste keer en ik weet er niet veel over rook af en toe iets en meer niet maar weet niet precies alles erover daarom deze vraag
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
en waarom ik dit ook vraag omdat ze allebij ruiken maar de ene ruikt heel sterk en de andere wel wat maar niet veelComment
-
Re: hoe zie ik of het een mannetje of vrouwtje is
hahaha helemaal eens met Angel!
p.s. je hebt dit topic in de verkeerde rubriek geplaatst. Dit hoort meer bij beginners dan in het introductie gedeelte.Last edited by green farmer; 19 July 2014, 11:12.Comment
-
Re: hoe zie ik of het een mannetje of vrouwtje is
Punt, komma, spatie, enter ?!
Is toch geen lezen zo
Comment
-
Re: hoe zie ik of het een mannetje of vrouwtje is
hesi supervit is geen voeding.
Denk je nu echt dat 1 druppel van iets genoeg voeding zou kunnen zijn?Comment
-
Re: hoe zie ik of het een mannetje of vrouwtje is
Hesi supervit is wel voeding komt namelijk bij de growshop vandaan special voor gevraagd 1 potje 50ml is 20,90 euroComment
-
Re: hoe zie ik of het een mannetje of vrouwtje is
Waneer heb jij voor het laatst je pillen genomen?Comment
-
-
Re: hoe zie ik of het een mannetje of vrouwtje is
Het is een toevoeging op voeding van sporen elementen, aminozuren, vitamines en zulks.
Ook is het een omstreden product
Je hebt dus nog een voeding nodig naast dat spul.
Pokon voor bloeiende planten of een tomaten voeding is al genoeg.
En koop een Fertometer (ongeveer even duur als die supervit) om te weten OF je moet voeden.Comment
-
Re: hoe zie ik of het een mannetje of vrouwtje is
Oke bedankt is mijn eerste keer dat ik kweek en ze zeiden dat dat genoeg wasComment
-
Re: hoe zie ik of het een mannetje of vrouwtje is
Maar dus het heefd geen zin om alleen hesi super vit te gebruiken?Comment
-
Re: hoe zie ik of het een mannetje of vrouwtje is
Als je niet weet moet je een ander geloven.
Veel lezen hier dus.
Alleen supervit gebruiken is zinloos (er zit immers geen NPK meststoffen in, nog Mg en Ca).
Tenzij je een zeer grote pot grond hebt waar voor een langere tijd voeding in zit dan je plant leeft.
Jij eet toch ook elke dag naast je AD druppeltjes?
Comment
-
Re: hoe zie ik of het een mannetje of vrouwtje is
Wat zou dan wel een makkelijke voeding zijn dir goed is wat met water gemenkt kan worden voor autoflower zadenComment
-
Re: hoe zie ik of het een mannetje of vrouwtje is
canna terra flores
ook al kweek je op 1 lightmix,die lightmix bevat genoeg voeding voor de gehele groei van de autoflower.
daarom enkel bloeivoeding ook voor afjes aanschaffen.
en die fertometer is hetzelfde effect als dat je je nu 20 euro pakt en de aansteker eronder houwdt
Comment





Comment