Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toppen al genoeg volgroeid?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: Toppen al genoeg volgroeid?

    Korting op 420shop
    Hey growers

    Ik heb een vraagje, ik heb al wat dingen over het oogsten gezocht en gevonden zoals dat je het beste kunt oogsten op de kleur van de thc bolletjes, en dat je witte stampers naar bruin moeten veranderen.

    nu is mijn plantje waarvan ik de bloeiweek ben vergeten al erg ver, bijna alle haren zijn nu bruin geworden en op de toppen zijn veel kristallen maar met mijn vergrootglas / loep kan ik niet de kleur goed zien omdat die niet goed inzoomt. (Ik ga wel nog een andere loep z.s.m proberen te regelen om te kunnen kijken naar de thc bolletjes)

    ik wou aan jullie vragen of mijn toppen er al bijna oogst klaar eruit zien of dat het nog moet veranderen naar bolletjes of iets en ie nog lang moet..

    De plant heeft recent nog voeding gehad, dus spoelen komt er ook nog eens bij met 10 dagen.

    hier zijn wat foto's :
    Hoofdbud:
    bud.jpgIMG_20140720_132035.jpg

    Kleinere Buds:
    IMG_20140720_120306.jpgIMG_20140720_133427.jpg

    Heel erg bedankt alvast ! en ik spreek jullie mede stoners

    Greetz GhostWeed

    #2
    Re: Toppen al genoeg volgroeid?

    Die mag nog wel even aandikken denk ik zo.

    Of ze oogstklaar zijn dan zie je alleen aan de trichomen

    Comment


      #3
      Re: Toppen al genoeg volgroeid?

      heel lang zullen die toch nietmeer moeten,maar haal je microscoop voor alle zekerheid...

      Comment


        #4
        Re: Toppen al genoeg volgroeid?

        Bedankt voor de reacties

        Hoelang zal ik ze nog ongeveer moeten laten aandikken voordat ik begin met spoelen?

        Comment


          #5
          Re: Toppen al genoeg volgroeid?

          Met spoelen zou ik al beginnen minstens 14d spoelen dusja
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #6
            Re: Toppen al genoeg volgroeid?

            Spoelen = gewoon water geven, alleen zonder voeding.
            Dus daar kun je wel mee beginnen denk ik.

            Ik vind het wel erg veel bruin haar en weinig top.
            Die haren worden ook bruin als je ze nat sproeit, dat heb je niet gedaan per ongeluk ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Toppen al genoeg volgroeid?

              @Qnq
              Het plantje is een Superskunk, ik las dat bij die plant haren al vroegtijdig sneller/meer bruin worden
              Ik heb de plant enkel bespoten met een geheel biologisch anti-spint / bladluis etc. middel wat ook voor in de bloei is en de plant niet hoort aan te tasten aantast.

              Comment


                #8
                Re: Toppen al genoeg volgroeid?

                .... Spuiten in de bloei??? ... Elk zijn manier zeker...
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  #9
                  Re: Toppen al genoeg volgroeid?

                  Ik heb nog even een vraagje..

                  er zijn nu al veel gele bladeren op me plant en er zijn er ook al heel veel afgevallen en het ging van gisteren op vandaag ineens kapot hard zeker wel een stuk of 7-8 die verschrompeld waren en eraf waren gevallen (I know dat het normaal is in laatste bloei periode maar het gaat erg snel en lees veel over als je veel bladeren mist dat je plant dan te weinig energie heeft en dood kan gaan etc..)

                  ik ben 3 dagen geleden met het spoelen begonnen zoals jullie zeiden maar ik heb mijn twijfels ofdat me toppen wel goed ontwikkelen en optijd af zijn als alle voeding er zo hard uitgezogen word (elke dag erger) en de toppen nog niet helemaal af zijn, 't gaat namelijk ook niet al te snel alle veranderingen op dit moment terwijl de bloei eerst wel tamelijk hard leek te gaan

                  zou iemand voor mij een schatting willen proberen te maken op welke week ze van de bloei zou kunnen zitten ?

                  (P.s ik heb zeker het geduld om haar netjes uit te laten bloeien tot dat ze klaar is maar ik wil gelieve niet dat ze dood zou gaan of iets in de laatste weken)

                  20140723_200426.jpg20140723_200444.jpg


                  Bedankt voor jullie eerdere berichten en alvast bedankt voor de komende hulp

                  Comment


                    #10
                    Re: Toppen al genoeg volgroeid?

                    je heb sowieso al te veel voeding gegeven zo te zien.. ik zou lekker door gaan met enkel afgezuurd water geven nu ..
                    of ie klaar is kan je aan de trichomen zien heh
                    succes!
                    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                    (running)

                    Comment


                      #11
                      Re: Toppen al genoeg volgroeid?

                      Hoe is het met je planten Ghostweed ?
                      Heb je Shivaman's raad wel opgevolgd ?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      Bezig...
                      X