Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zelf kweken

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,


    ik ik heb een jaar terug zelf gekweekt maar dat was totaal mislukt. De stengel van de plant bleef heel dun en de pant werd een meter hoog en kon niet op eigen houtje blijven staan wat deed ik fout? Daarom vraag ik of jullie me alle tips en tricks van het kweken kunnen geven.


    goetjes

    #2
    Re: Zelf kweken

    GOUDEN TIP:VEEL LEZEN in de info die op het forum staat.

    voor bejaarden kauwen we alles voor
    voor beginnelingen hebben we het forum vol info staan die ze zelf moeten lezen
    we gaan niet alles voorlezen
    dat doen we alleen bij kleuters die vroeg moeten gaan slapen!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Zelf kweken

      je plant zal teveel ge strekt zijn en daarom heel lang geworden.
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Zelf kweken

        Waar ligt dat dan aan aan het licht of de voedingstoffen of iets anders ?

        Comment


          #5
          Zelf kweken

          Dat ligt aan de elektromagnetische druk van de aarde die de atomen in de stengel van je zaailing negatief beinvloeden. De atomen hebben allemaal een positieve en een negatieve lading. Als het nacht is dan is de kant van de aarde waar jij op woont weggedraaid van de zon. Je slaapt en dan gebeurt het, de elektromagnetische druk zorgt er in razend tempo voor dat de atomen zich gaan positioneren in een lange verticale keten. Rond van vorm, dat is vanwege de luchtdruk van alle lucht op aarde die op het ( nu lang gerekte) stammetje drukt. Je kan echter wat tegen deze elektromagnetische druk doen. Geef lichtdruk in de vorm van een lamp die er op een juiste afstand boven hangt. De afstand verschild per lamp.


          Druk druk druk dus, jij zal het ook wel druk hebben als je niet zelf kan opzoeken wat hey goede antwoord is.


          Sent from Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Zelf kweken

            Comment


              #7
              Re: Zelf kweken

              kort gezegd je plant heeft te weinig licht gehad en daardoor is hij gestrekt op zoek naar licht volgende kweek maken dat je plant genoeg licht ontvangt en dan strekt je plantje niet zo hard

              Comment


                #8
                Re: Zelf kweken

                Dus de plant moet na het ontkiemen meteen naar buiten, of je moet lampen gebruiken.
                Lets not criticize but legalize

                Comment

                Bezig...
                X