enkele vragen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • guillannoo
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2014
    • 36

    #1

    enkele vragen

    Korting op 420shop
    Ik zou enkele vragen hebben.voor een ervaren kweker ik heb geen.zin.om iedere vraag op het forum te zetten oke daar is het forum voor dat snap ik maar me vraag is kan ik iemand op skype spreken me.skype is kiki00717 je ziet het wel

    Grtzzz
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: enkele vragen

    Je kunt ook gewoon google gebruiken hoor

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: enkele vragen

      Een forum is ook niet alleen om te vragen.
      Je kunt er ook dingen opzoeken, ALLES staat er namelijk al.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • guillannoo
        Senior Stoner
        Member
        • Jul 2014
        • 36

        #4
        Re: enkele vragen

        Ja idd snap ik maar alsje zo alles aan 1 persoon vraagt want er zyn veel verschillende meningen
        Snapje

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: enkele vragen

          Dan hoop ik dat je de juiste persoon treft.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Nik
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 2207

            #6
            Re: enkele vragen

            Succes! Dit is hier geen cam/date site...
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment

            • guillannoo
              Senior Stoner
              Member
              • Jul 2014
              • 36

              #7
              Re: enkele vragen

              Sorry is gwn omte chatten ik zoek geen date ik zoek gwn wat help met persoon datme wat uitleg kan geven sorry dat dit een verkeerde indruk maakt :O

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: enkele vragen

                Kun je misschien ook proberen om de woorden helemaal te tiepen ?
                Dat sms taaltje is niet geschikt voor op dit forum. Da's meer iets voor geenstijl ofzo.
                (nu we(ik) toch aan het zeveren zijn )

                Als je nou eens gewoon naar het topic kweekverslagen fietst, en daar een paar uitzoekt die klaar zijn, daar leer je meer van dan de tips van 1 persoon.
                Uiteindelijk is het gewoon een plantje kweken, daar is niet veel ingewikkelds aan als je geen rare fratsen uithaalt.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • slowie
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • Jun 2013
                  • 6

                  #9
                  Re: enkele vragen

                  waarom moeilijk doen terwijl de antwoorden met 3 simpele muisklikken bij je vandaan zijn.

                  Comment

                  • guillannoo
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jul 2014
                    • 36

                    #10
                    Re: enkele vragen

                    Sorry mijn neef kan soms raar doen had perongelijk mijn pc aangelaten en me neef deed onderzoek sorry voor me taal zal goed komen

                    Grtzzzzz

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: enkele vragen

                      Ja tuurlijk was het niet je kleine broertje
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • guillannoo
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jul 2014
                        • 36

                        #12
                        Re: enkele vragen

                        Haha neen mijn neef is hier voor paar weekjes om alles goed te zetten grtzzz

                        Comment

                        • Stemma
                          Exquisite Grower
                          420 Member
                          • Mar 2014
                          • 7415

                          #13
                          Re: enkele vragen

                          Oorspronkelijk geplaatst door guillannoo
                          Sorry is gwn omte chatten ik zoek geen date ik zoek gwn wat help met persoon datme wat uitleg kan geven sorry dat dit een verkeerde indruk maakt :O
                          Je kan hier ook de chatbox bezoeken ?
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment

                          • guillannoo
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Jul 2014
                            • 36

                            #14
                            Re: enkele vragen

                            Owwww dat wist ik nog niet bedankt !

                            Comment

                            • Stemma
                              Exquisite Grower
                              420 Member
                              • Mar 2014
                              • 7415

                              #15
                              Re: enkele vragen

                              Gewoon af en toe binnenwippen en kijken of men je vragen kan beantwoorden
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              Bezig...