Monster plant !

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • YoungGrower98
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2014
    • 248

    #1

    Wietzaden: Monster plant !

    Korting op 420shop
    Goedendag ,
    Ik wil volgend jaar 1 MONSTER plant kweken van minimaal 1,80m !
    Welke strain kan ik dan het beste nemen? Ik zet de plant btw in een 65l speciekuip !

    Voorderest ga ik 2 autoflowers planten hierbij denk ik aan een 60 day wonder en 60 day lemon (omdat ik het gewoon leuk vind om te oogsten)


    Groetjes,
    YG
  • street soul
    Banned
    • Jul 2014
    • 20

    #2
    Re: Monster plant !

    ey yg 1meter 80 is niet echt bepaald een monster plant,voor de buitenkweek.

    als je echt een monster wilt, moet je meer de sativa kant opgaan dan heb je zo een boom van 2,80 a 3meter.

    als je een indica gaat kweken,dus bv de kush soorten die groeien tot de bloei,en eenmaal in de bloei groeit de plant ook niet meer ze worden ongeveer,
    1,50 a 1.80m maximaal
    een sativa daarintegen, als je haar laat groeien tot 50 cm , en dan de bloei in laat gaan word ze nog 1meter50,sativas groeien vrolijk door.

    1meter80 is vrijwel een normale hoogte buiten

    Comment

    • Dirkkkuit
      Big Bongmaster
      • Jun 2014
      • 367

      #3
      Re: Monster plant !

      Tja dan kan ik je met harte aanbevelen de Fruit Spirit of de Haze Berry.
      Ben hun momenteel aan het kweken. Check maar.

      Hij is nu van grond tot getopte en geknakte top 1,20 mtr.
      Op forums gelezen dat ie 3 mtr kan worden. Zij schijnen ook erg veel opbrengst te geven en toch een lekkere wiet te zijn. Heb zelf ervaren dat zij erg sterk zijn. Overpotten, zeer zware windstoten en regenbuien en extreme hitte overleeft. Succes met uitzoeken.

      Comment

      • Nik
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 2207

        #4
        Re: Monster plant !

        Volgens mij is chemdog een van de snelst groeiende planten zo zie je dikwijls 5 cm per dag in grow reports(as wel binnen) bij greenhouse spreken ze van 8cm per dag
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Monster plant !

          Kon je in dit topic geen geschikte vinden ?
          Lijkt me dé plaats om de praktijk te bekijken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • green farmer
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jul 2009
            • 359

            #6
            Re: Monster plant !

            Amnesia van super strains is mijn favoriet. Sativa die 3 meter kan worden en winnaar van vele prijzen

            Comment

            • soulrebel
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 1606

              #7
              Re: Monster plant !

              moby dick

              Comment

              • Protype
                Senior Stoner
                Member
                • Apr 2014
                • 27

                #8
                Re: Monster plant !

                Ik heb een sativa staan die ik geplant heb in de serre in volle grond.

                Deze zit nu aan bijna 14 weken groei en is momenteel 2 meter groot en 1.70 meter breed.
                Hij is nog altijd niet beginnen bloeien en dit verwacht ik ook maar eind augustus, dus hij kan gemakkelijk 3 meter worden.

                Door dat mijn serre maar 2 meter hoog is zit hij tegen het dak, iemand een idee wat ik hiermee kan doen?
                Of is de enige oplossing hem ombuigen?

                Grtz

                Comment

                • green farmer
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2009
                  • 359

                  #9
                  Re: Monster plant !

                  Die vraag heb je volgens mij ook al in je eigen topic gesteld? Buigen is inderdaad een optie maar als je meerdere opties wilt moet je dat even in je eigen topic vragen en niet in die van een ander die vraagt naar zaadjes voor grote planten.

                  houdt het allemaal wat overzichtelijker enzo

                  Comment

                  • mrKush
                    Stoner
                    Member
                    • Oct 2012
                    • 23

                    #10
                    Ik had vorig jaar een purple power deze is 3,5 meter hoog geworden





                    uploadfromtaptalk1406979703250.jpg
                    Last edited by mrKush; 2 August 2014, 12:48.

                    Comment

                    • Meglow
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2011
                      • 1374

                      #11
                      Re: Monster plant !

                      Holy sheit!! Wat een monster!

                      Comment

                      • hawaico
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jul 2014
                        • 32

                        #12
                        Re: Monster plant !

                        @sebass hoeveel hebje daar van afgehaald ?

                        Comment

                        • Dirkkkuit
                          Big Bongmaster
                          • Jun 2014
                          • 367

                          #13
                          Re: Monster plant !

                          Wat een plant man! Eentje?!?

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: Monster plant !

                            Purple Power heh...da's een klassieker. Altijd goed geweest in ons klimaat.
                            Powerplant. Ook zo een die giga kan worden in de volle grond.

                            Maar als je zulke planten wil kweken is de samenstelling van de grond belangrijker dan de soort plant.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • mrKush
                              Stoner
                              Member
                              • Oct 2012
                              • 23

                              #15
                              Ja dit was 1 plant , was +- 700 gram .
                              Heb wel veel moeten wegknippen door rot [emoji29] slecht weer einde van de zomer.

                              Plagron bio
                              Last edited by mrKush; 16 August 2014, 15:10.

                              Comment

                              Bezig...