Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vies hondenweer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vies hondenweer

    Korting op 420shop
    hallo medekwekers,

    Er is hier net een flinke windhoos met hagel voorbij gekomen en ben bang dat er in mijn gebied een hoop mensen afscheid kunnen gaan nemen van hun buitenplantjes...
    Ik hoop dat mijn plantjes het overleefd hebben maar ik vrees het ergste.
    Zijn wietplanten goed bestand tegen stormen, hagel etc?
    Ik ga het liefst nu meteen bij mn plantjes kijken maar dat is niet te doen als er net zon storm is geweest, een grote moddelpoel op die route dus zal maar af moeten wachten...

    #2
    Re: vies hondenweer

    Ik ben een beginneling maar zover ik weet kunnen ze wel tegen een stootje. Waren ze groot?

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: vies hondenweer

        Mijn beurt 6.png

        Comment


          #5
          Re: vies hondenweer

          Tis onkruid dat kan veel hebben hoor
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: vies hondenweer

            Eentje is iets groter dan een meter de andere 5 zijn +/- 30 cm, we zullen maar hopen op het beste.

            Comment


              #7
              Re: vies hondenweer

              Ze kunnen tegen heel wat! Maar als je safe wil spelen zet ze dan even binnen tot de storm is gepasseerd...
              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
              Jack Herer in scrog
              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

              Comment


                #8
                Re: vies hondenweer

                Een echte windhoos kan geen plant tegen, dan krijg je schade simpel zat.
                Storm, regen, wind en zon kunnen ze wel tegen.

                Je moet ook zelf een beetje nadenken heh, als jij een plant van een meter in een klein potje midden op een vlak grasveld zet ligt-ie eerder bij de buren dan dat je ze een beetje tussen andere struiken zet.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: vies hondenweer

                  Mijn planten stonden gewoon buiten met al het noodweer van de laatste weken, waaronder hagel op het dak van een schuur.

                  De planten staan wel al vanaf het ontkiemen ( dus toen ze nog niet eens groen waren) op die plaats, in de wind regen en zon, (25 liter potten)

                  Bij me allereerste plant was ik veel te voorzichtig.

                  Nu heb ik alleen toen de plantjes nog erg klein waren, iets van een lus gemaakt.
                  Plantje had dus nog steeds last van de wind, maar het stengeltje kon niet al te ver buigen.

                  Verder wat QnQ zegt, als het echt gaat stormen, moeten mijn planten naar een andere plek.

                  Als ik het zelfde had gedaan met me eerste plant , die ik binnen liet ontkiemen en op liet komen, dan was die allang stuk gewaaid.
                  Last edited by Gps; 4 August 2014, 00:18.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                    #10
                    Re: vies hondenweer

                    Ik kan mijn planten niet simpel weg binnen zetten als ze in natuurgebied in de volle grond staan maar Any how ik ben gisteravond wezen kijken en alle kleintjes stonden nog alleen de gold Rush van een meter was omgevallen en lag al een paar dagen zo dus die heb ik de ondersteuning gegeven die ze nodig heeft en openlijk kan ik die morgen of overmorgen weghalen. Ik ben allang blij dat ze het allemaal overleefd hebben

                    Comment


                      #11
                      Re: vies hondenweer

                      Hallo JDers,


                      Ik kan mijn planten niet simpel weg binnen zetten als ze in natuurgebied in de volle grond staan maar Any how ik ben gisteravond wezen kijken en alle kleintjes stonden nog alleen de gold Rush van een meter was omgevallen en lag al een paar dagen zo dus die heb ik de ondersteuning gegeven die ze nodig heeft en hopelijk kan ik die morgen of overmorgen weghalen. Ik ben allang blij dat ze het allemaal overleefd hebben


                      Oorspronkelijk geplaatst door highflyin View Post
                      Ik kan mijn planten niet simpel weg binnen zetten als ze in natuurgebied in de volle grond staan maar Any how ik ben gisteravond wezen kijken en alle kleintjes stonden nog alleen de gold Rush van een meter was omgevallen en lag al een paar dagen zo dus die heb ik de ondersteuning gegeven die ze nodig heeft en openlijk kan ik die morgen of overmorgen weghalen. Ik ben allang blij dat ze het allemaal overleefd hebben

                      Comment


                        #12
                        Re: vies hondenweer

                        Hebben veel kwekers last van het weer gehad dan? Gelukkig heb ik steeds geluk gehad.. niet eens regen. (Noord oost NL)
                        Baas in eigen brein.

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: vies hondenweer

                            Nou ik zit onderin Gelderland net op de grens van Noord-brabant en was degene met wat minder geluk jammer genoeg.

                            Comment


                              #15
                              Re: vies hondenweer

                              Hier in het noorden een heel klein beetje regen in de afgelopen daaaaagen. vandaag weer een mooie zonnige dag voor mijn dames. Het weer is van slag of de weerberichten kloppen niet.
                              Gelukkig hebben je planten het overleefd! Zijn dus taaie dames

                              Comment

                              Bezig...
                              X