verluchting vraag

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • grinderke
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2014
    • 974

    #1

    verluchting vraag

    Korting op 420shop
    als ik fans gebrui k voor verluchting dan kan er toch licht uit de box of mag dit
    Last edited by grinderke; 3 August 2014, 09:18.
  • budha54
    Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2013
    • 717

    #2
    Re: verluchting vraag

    Nee geen licht er uit of er in ! je sluit je fan aan in de box of tent , heeft niets te maken met je lamp !
    2 fans lopen mee tijdens kweek ,1 onder de planten , 1 blaast onder de lamp door , over de planten , 24 uur !

    Zorg er voor dat je geen strooi licht in je hok krijgt !

    Comment

    • grinderke
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 974

      #3
      Re: verluchting vraag

      maar die fans kaner toch licht door via de "wieken"

      Comment

      • Abbu
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2014
        • 122

        #4
        Re: verluchting vraag

        Als je fans in je tent zet en je tent is van binnen donker komt er geen licht van je wieken mag ik hopen.

        Comment

        • grinderke
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2014
          • 974

          #5
          Re: verluchting vraag

          waar zet ik dan best de eerste fan bij een 125w spaarlamp?
          op het einde gat hij in de lamp blaast of zijdelings

          Comment

          • Wietefras
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 4374

            #6
            Re: verluchting vraag

            Ik neem aan dat hij bedoelt met ventilatie de tent in of uit. Dan moet je inderdaad zorgen voor een lichtsluis dat het licht niet door de ventilator naar binnen schijnt.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: verluchting vraag

              Niet tegen de lamp blazen.
              Er onderdoor.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • grinderke
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2014
                • 974

                #8
                Re: verluchting vraag

                ok dat bedoelde ik fras bedankt allemaal

                Comment

                • Dirkkkuit
                  Big Bongmaster
                  • Jun 2014
                  • 367

                  #9
                  Als je een afzuiger hebt is die meestal met een slang de tent uit en zal geen licht doorlaten. Bij lucht aanvoer kan je passief inlaat gebruiken. Geen ventilator dus. Maak versprongen schotten (labyrint) zodat licht niet erdoor kan.

                  Comment

                  Bezig...