Lobblaadjes.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ouwezeur
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Aug 2014
    • 14

    #1

    Lobblaadjes.

    Korting op 420shop
    Ik wil mijn plantjes gaan overpotten, maar nou heb ik me laten vertellen dat ik de lobblaadjes dan ook onder de aarde moet planten.
    Dit omdat deze dan ook kunnen wortellen wat weer voor een stevigere en dikkere stam zorgt.

    Enig zoeken hier geeft mij nog geen duidelijkheid, mocht iemand het weten hoor ik het graag.
  • shivaman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 905

    #2
    Re: Lobblaadjes.

    wattuhhh...
    bij overpotten je potten vullen TOT net onder de lobblaadjes
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment

    • ouwezeur
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Aug 2014
      • 14

      #3
      Re: Lobblaadjes.

      Klonk al niet heek geloofwaardig, vandaar dat ik hier even navraag deed.
      Bedankt!

      Comment

      • PyroNL
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 259

        #4
        Re: Lobblaadjes.

        Ja je graaft hem in tot net onder de lobblaadjes, het stukje stam er onder gaat dan ook wortel schieten.
        Misschien bedoelden ze het zo.

        Comment

        • rokcy
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • Jul 2014
          • 3

          #5
          Re: Lobblaadjes.

          na het overpotten nog even een paarXbegitten met wortelstimulater klopt dat???

          Comment

          • Kwasimodo
            Grower
            Nieuw Lid
            • Jul 2014
            • 688

            #6
            Re: Lobblaadjes.

            Naar ik vermoed bedoel je met "een paarXbegitten" "een paar keer begieten". Waarom stel je dat dan niet op die manier op schrift? Een cryptogram oplossen doe ik alleen 's-morgens in ons ochtendblad.
            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

            Comment

            • Abbu
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2014
              • 122

              #7
              Re: Lobblaadjes.

              @ kwasimodo, hahaha
              @ ouwezeur, onder het lobblad, je kan ook testen of boven het lobblad kan
              groeten en veel plezier met je kweek

              Comment

              • ouwezeur
                Plantje
                Nieuw Lid
                • Aug 2014
                • 14

                #8
                Re: Lobblaadjes.

                Ik test voorlopig helemaal niks. Misschien als ik wat meer ervaring heb met het kweken...

                Comment

                Bezig...