oogst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wietjekweek
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jul 2014
    • 16

    #1

    oogst

    Korting op 420shop
    Hallo mensen
    Ik maak me een beetje zorgn want ik heb gehoord dat je in oktober kan oogsten
    Maar bij zit nog niet echt wiet en het is al augustus
  • robin013
    Banned
    • Aug 2014
    • 10

    #2
    Re: oogst

    neem aan dat het buiten wiet is
    als je je plant 12 uur licht en 12 uur donker kan geven zal het proces versnellen
    anders kan je idd pas in oktober gaan oogsten
    maar dan heb je weer meer kans op toprot ivm het weer in ons kikkerlandje

    (Y)

    Comment

    • wietjekweek
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Jul 2014
      • 16

      #3
      Re: oogst

      Hoe kan ik toprod voorkomen?
      Ze staan bij mij in een broeikas

      Comment

      • Abbu
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2014
        • 122

        #4
        Re: oogst

        Zolang het in je broeikas niet regent dus je toppen niet nat worden zul je geen toprot krijgen, anders ziektes etc kan wel altijd.
        Groeten

        Comment

        • wietjekweek
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Jul 2014
          • 16

          #5
          Re: oogst

          Oke maar vochtigheid is ook slecht? of

          Comment

          • wiedewiet
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 329

            #6
            Re: oogst

            luchtvochtigheid is water in de lucht dus als je constant een te hoge luchtvochtigheid hebt kun je ook rot krijgen

            Greetz Wiedewiet

            Comment

            • Abbu
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2014
              • 122

              #7
              Re: oogst

              wat wiedewiet zegt

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: oogst

                Kapot :ttiwwp:
                God was never on your side..

                Comment

                Bezig...