Wiet drogen in kruipruimte . mogelijk ??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • robin013
    Banned
    • Aug 2014
    • 10

    #1

    Wiet drogen in kruipruimte . mogelijk ??

    Korting op 420shop
    Hallo
    ik heb een vraagje en kan er zo verder niet echt iets over vinden( ook niet echt logisch lijkt me
    maar zou ik mijn topjes goed kunnen laten drogen in de kruipruimte van mijn huis met een ventilator erbij of wat is het beste ?
    alvast bedankt !!!
  • Dirkkkuit
    Big Bongmaster
    • Jun 2014
    • 367

    #2
    Re: Wiet drogen in kruipruimte . mogelijk ??

    Veeeeel te vochtig daar.

    Comment

    • Morgen Zonder Zorgen
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • May 2013
      • 1133

      #3
      Re: Wiet drogen in kruipruimte . mogelijk ??

      Is dit nu een serieuze vraag???? Ik zie toch soms, eigenlijk wel vaak van die vragen rond komen op het forum!!! waar van ik denk.... meen je dat nou??? Ik zag vandaag bv ook iets van ik ga op vakantie en stop mijn plant wel een paar dagen in het donker in de schuur, kan dit ????? !!!!!!! Tjsaaa, ik zal veder maar mijn mond houden, denk ik!!!!!
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment

      • psychedelic1988
        Retired
        • Oct 2012
        • 2796

        #4
        Re: Wiet drogen in kruipruimte . mogelijk ??

        Pak een kartonnen doos met een filter op de slaapkamer

        Comment

        • green farmer
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Jul 2009
          • 359

          #5
          Re: Wiet drogen in kruipruimte . mogelijk ??

          Lees dit topic even, wellicht kan je er wat mee : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ght=Droog+doos

          Comment

          • robin013
            Banned
            • Aug 2014
            • 10

            #6
            Re: Wiet drogen in kruipruimte . mogelijk ??

            ja doe dat maar morgen zonder zorgen. wijsneusje
            het forum is er toch om dingen te vragen ofni dan !

            Comment

            Bezig...