ak auto of lowrider2

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • grinderke
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2014
    • 974

    #1

    ak auto of lowrider2

    Korting op 420shop
    welke zouden jullie kiezen ik twijfel nogal aangezien ze bijna gelijk zijn
  • green farmer
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jul 2009
    • 359

    #2
    Re: ak auto of lowrider2

    Ik heb zelf momenteel de LR2 staan die volgende week geoogst kan worden. Is mijn eerste kweek en bevalt zeer goed, erg weinig problemen mee gehad.

    Comment

    • grinderke
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 974

      #3
      Re: ak auto of lowrider2

      ok ik ga voor lr2 bij vele verslagen doet die het goed dusja
      ps greenfarmer hoeveel denk je dat je de plant gaat oogsten?

      Comment

      • green farmer
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jul 2009
        • 359

        #4
        Re: ak auto of lowrider2

        Pff ik heb werkelijk geen idee man, zoals ik al zei is dit mijn eerste kweek dus kan het niet echt goed inschatten... Je kan mijn topic is opzoeken en mij volgen dan zet ik het erop als ik geoogst heb (natte opbrengst)

        Comment

        • grinderke
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2014
          • 974

          #5
          Re: ak auto of lowrider2

          ja net voledig gelezen
          prachtig verslag en mooie planten blijf ik zeker volgen

          Comment

          • green farmer
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jul 2009
            • 359

            #6
            Re: ak auto of lowrider2

            Dank je wel!

            Comment

            Bezig...