welke zouden jullie kiezen ik twijfel nogal aangezien ze bijna gelijk zijn
ak auto of lowrider2
Collapse
X
-
Re: ak auto of lowrider2
Ik heb zelf momenteel de LR2 staan die volgende week geoogst kan worden. Is mijn eerste kweek en bevalt zeer goed, erg weinig problemen mee gehad. -
Re: ak auto of lowrider2
Pff ik heb werkelijk geen idee man, zoals ik al zei is dit mijn eerste kweek dus kan het niet echt goed inschatten... Je kan mijn topic is opzoeken en mij volgen dan zet ik het erop als ik geoogst heb (natte opbrengst)Comment
-




Comment