Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

amnesia 2 de binnenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klimaat: amnesia 2 de binnenkweek

    Korting op 420shop
    Ik heb 10 amnesia zaadjes ontkiemt en er zijn er nu 8 aan het groeien.Ik heb echter problemen in mijn hok.De temperatuur loopt onder de lamp over de 33 graden.Boven in mijn hok zit ik rond de 29 graden.Ik heb een ventilator die boven op de zaailingen blaast.Mijn hok bevindt zich op zolder onder een schuin dak.Ik zuig de lucht van onder aan via een lager verdiep en de afgezogen lucht zuig ik weg via het dak.Ik heb een 600w lamp en heb gelezen dat uw afzuiging dan 750 cub moet zijn,ik heb 2 afzuigers waarop staat 120m3,zo gebruik ik ook 1ne voor aanzuiging.De verkoper van de growshop zei gisteren nog dat dit goed was?De lucht vochtigheid bedraagt tussen de 50 en 60 momenteel..dit zou ook omhoog mogen.

    20140808_211948.jpg

    Dit zijn ze.

    #2
    Re: amnesia 2 de binnenkweek

    hee je afzuiging is idd wel erg weinig ik gebruik in deze warme dagen een 1000 kub voor mijn 600 watt.

    ik zou toch zeker aanraden een 700 kub aan te schaffen en de ventilator tussen de planten en de lamp door te laten blazen.

    als je uit zaad kweekt is de lv niet belangrijk dus geen enkel probleem als je uit stekken zou kweken moest je lv wel omhoog

    ben wel nieuwschierig welijke amnesia dit is van welijke breeder

    gr medi

    Comment


      #3
      Re: amnesia 2 de binnenkweek

      Je hebt je sensor toch ook afgedekt? Maar je afzuiging is idd wel wat weinig zoals mediwiet al zij.
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #4
        Re: amnesia 2 de binnenkweek

        @thugs,welke sensor bedoel je?Ik snap ook niet waarom die van de growshop zei dat dit genoeg was want het zijn maar 2 kleine afzuigers...kost zo een afzuiging voor 1000cub veel?
        @mediwiet,het is amnesia van organic earth homemerk..ben wel benieuwd wat dit gaat opbrengen.De vorige en 1 ste kweek was oj kush en grape valley en had toen 265 opbrengst wat toch wel weinig is voor 600watt,ik had toen wel te maken met spint en dit veel te laat opgemerkt!Dit hoop ik deze keer te vermijden..Ook waren de toppen droog en dit zal dan wel door de hoge temperatuur te maken hebben..toen had ik ook maar 1 afzuiging en nu 2..ik ken nog iemand die onder een 400w kweekt met zo 1 af en 1 aanzuiging en die had geen problemen maar kweekte wel in de kelder.

        Comment


          #5
          Re: amnesia 2 de binnenkweek

          Ik bedoel de sensor van je hygrometer. Of de hygrometer zelf afdekken niet in vol licht zetten anders heb je de strallingswarmte. Als je de sensor intaped of de hygrometer afdekt heb je de echte temperatuur van je hok.

          Je zal eens moeten kijken wat het kost maar goedkoop is het niet denk ik.
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #6
            Re: amnesia 2 de binnenkweek

            Ik heb juist even gezocht en ben uitgekomen op een afzuiger van g-tools,die kan 420m3 aan per uur en zou geschikt zijn voor lampen tot 800 watt..prijs 125 euro.Als ik deze plaats met mijn 2 andere dan heb ik 640m3 afzuiging,dit zal wel meer dan genoeg zijn veronderstel ik..natuurlijk weet ik niet of dan de temperatuur onder conrole gaat blijven op mijne zolder..de ruimte is eigenlijk iets te klein voor een 600w lamp..zouden zaden niet beter tegen hogere temperaturen kunnen?

            Comment


              #7
              Re: amnesia 2 de binnenkweek

              Beste forumlezers,ik ben ondertussen weer 5 dagen verder en mijn plantjes vertonen problemen.Gele bladeren en precies bruine verbrande bladeren op de punten.Ik ben naar de growshop gereden en hij dacht 1 st aan schimmel.Ik kamp wel met te hoge temperatuur en heb een nieuwe afzuiger meegebracht waar ik kan kiezen tot 800cub.Momenteel zuig ik 260 aan en 130 af.Zou ik dan ook beter een aanzuiger bijhangen als ik meer ga afzuigen?Ik ga ze vanavond overpotten want het is ook nodig naar 11l potten en hier blijven ze dan in,dan staan er 8 op iets meer dan een m2.Graag had ik jullie hulp gehad,ik heb de jonge zaaiilingen enkel water gegeven met rootit in en wat ph-
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: amnesia 2 de binnenkweek

                Ik ga over deze kweek een nieuw topic schrijven in een kweekverslag,voor de geintereseerde..

                Comment


                  #9
                  Re: amnesia 2 de binnenkweek

                  hallo truineerke,

                  Ik heb gekweekd met een 700m3 uitblaas en met 250m3 inblaas(wat mij gevoel een 500m3 was)
                  Anyway, je inblaas moet de helft van je uitblaas zijn.
                  Ook ik heb met een 600w gekeekd en moet zeggen dat de warme dagen gewoon niet prettig zijn als je met weinig cappaciteiten
                  werkt.
                  Bij warmte moet je de uitlaat hoger zetten en natuurlijk de inlaat ook.
                  vetilator kan ook helpen door t schuin naar de lamp laten draaien en 1 ventilator de planten laten bewegen.

                  je moet ze wel a/b groei geven denk ik

                  Comment

                  Bezig...
                  X