zo goed of toch een lampje bij hangen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • juanasz
    Senior Stoner
    Member
    • May 2014
    • 36

    #1

    zo goed of toch een lampje bij hangen

    Korting op 420shop
    hello het is lang geleden dat ik noch iets heb gepost maar ik heb een vraag
    zijin men plantjes goed bezig zo of kan het noch beter met een lampje bij te hangen ?
    greets juanasz
    Attached Files
  • green farmer
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jul 2009
    • 359

    #2
    Re: zo goed of toch een lampje bij hangen

    Wat voor lampen heb je nu hangen? Heb er zelf geen verstand van maar dan weet de gene na mij wat je hebt hangen

    Comment

    • juanasz
      Senior Stoner
      Member
      • May 2014
      • 36

      #3
      Re: zo goed of toch een lampje bij hangen

      heb plug and grow 250 watt groeilampen hangen nu

      Comment

      • HJM
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 3714

        #4
        Re: zo goed of toch een lampje bij hangen

        Licht is gewicht.
        250watt is erg krap.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment

        • juanasz
          Senior Stoner
          Member
          • May 2014
          • 36

          #5
          Re: zo goed of toch een lampje bij hangen

          dus een lamp erbij hangen dan ?

          Comment

          • green farmer
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jul 2009
            • 359

            #6
            Re: zo goed of toch een lampje bij hangen

            Lamp erbij of een sterkere lamp ipv die 250

            Comment

            • Shiva Ketama
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2014
              • 867

              #7
              Re: zo goed of toch een lampje bij hangen

              Als je wilt bloeien ga je bloeilamp nodig hebben. Zelf gebruik ik 1xP&G 250W om voor te groeien, 6500K licht in een homebox XS. En om te bloeien ga ik over naar 1x400W Hps in een homebox S.

              In de XS-tent krijg ik korte gedrongen plantjes, eenmaal in de S-tent worden het fantastische struiken.


              Je plantjes zien er fris groen uit maar denk dat ze al vrij hoog gegroeid zijn en zo een P&G heeft niet genoeg dieptestraling om de onderkant voldoende te doen belichten. Eenmaal in bloei forceren krijgen die nog groeispurt en kunnen je planten makkelijk verdubbelen van hoogte dus ga je daar een probleem krijgen of je zou nu in de breedte nog kunnen gaan werken.

              Grtz en geef eens wat meer info over je setup, helpt makkelijker.

              Comment

              • GDog
                Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 671

                #8
                Re: zo goed of toch een lampje bij hangen

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                Comment

                • juanasz
                  Senior Stoner
                  Member
                  • May 2014
                  • 36

                  #9
                  Re: zo goed of toch een lampje bij hangen

                  ik heb p&g 250 watt gloeilampen dus dat is dan geen probleem en er hangen 2 lampen boven en het is een tentje van 100x100x200

                  Comment

                  • juanasz
                    Senior Stoner
                    Member
                    • May 2014
                    • 36

                    #10
                    Re: zo goed of toch een lampje bij hangen

                    nu hangen er 2 gloeilampen in voor 3 plantjes

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #11
                      Re: zo goed of toch een lampje bij hangen

                      Gloeilampen¿ neem aan dat dat spaarlampen zijn en die moeten 3 tot 5 cm van je plant af.

                      Comment

                      • juanasz
                        Senior Stoner
                        Member
                        • May 2014
                        • 36

                        #12
                        Re: zo goed of toch een lampje bij hangen

                        bloeilampen bedoel ik

                        Comment

                        • Smowkie
                          Elite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2011
                          • 2684

                          #13
                          Re: zo goed of toch een lampje bij hangen

                          Die heeft niet het juiste spectrum... Word niets! Even inlezen voor je je ergens instort

                          Comment

                          Bezig...