Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenwiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenwiet

    Korting op 420shop
    Hallo all

    Nou was ik gister om 6 uur uit mijn nessie naar het werk
    Kom ik om 5 uur thuis,na het slechte weer
    Ik zat op mijn werk al te denken dat mijn plantje het zwaar te verduren zou hebben
    Ongeveer 1,70 groot,maar goed,thuisgekomen ik snel de tuin in om te checken
    Ze bleek dus half omgewaaid te zijn en een aantal takken waren gekronkeld enz
    Bladeren kapot gewaaid zag er gewoon niet uit,ik kweek in de volle grond dus binnen zetten was ook geen optie
    Maar mijn plantje lijkt nu wat kaal en zielig,ook bloeit ze nog niet,ik zie wel als de 1ste verschijnselen van bloei
    Zoals een enkel thx haartje,maar nog niet zoals ik bij heel veel op de forums zie..
    Echter zou mijn plant een Indica zijn,moet hij dan nu niet al wat verder in bloei zijn...
    En gaat zij het nog wel halen zonder de grote bladeren of kan ik haar net zo goed om kappen...
    Ik wil eventueel wel fotos maken en uploaden..

    Bvd

    Greetszzz Shivaa

    #2
    Re: Buitenwiet

    Zet inderdaad even een foto erbij dan kunnen wij beter helpen. Wel balen van je plant man, als je op het nieuws hoort dat het gaat stormen dan even zorgen dat je de plant goed vast zet of iets van zuil eroverheen of er omheen spant zodat ze wat beter bestand is tegen de wind en regen.

    Comment


      #3
      Re: Buitenwiet

      1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg

      Dit zijn de foto's zojuist gemaakt
      Ik heb nu een 5 bamboe stokken er tussen gezet
      En met sluitstripjes om de takken + bamboe verstevigt

      Bedankt voor je reactie green farmer

      Comment


        #4
        Re: Buitenwiet

        Ziet er nog best goed uit! Had erger verwacht eerlijk gezegd!
        Goed dat je haar nu wat beter ondersteund, als het weer wat rustiger is en ze kan het aan dan kan je het beste de stokken weghalen dan zal ze namelijk een dikkere stam aanmaken om zelf overeind te kunnen blijven staan

        Er waren geen takken afgebroken toch?

        Comment


          #5
          Re: Buitenwiet

          Als je zo'n plant op een hoekje zet moet je die inderdaad wel goed vastzetten. Die vangt wind van alle kanten.
          Dikke stam maken gaat nu niet meer gebeuren, het is zaak om wat grotere en dikkere stokken ernaast te zetten voor ze helemaal in stukken waait en ze goed vast te zetten.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Buitenwiet

            Dankuwel voor de reacties!
            Ik heb haar nu flink verstevigt aangezien het alweer zo hard waait buiten
            Nu heb ik alleen nog die vraag over de bloei,is mijn plant nou echt zo laat met beginnen met bloeien?
            Ik zie veel fotos op forums met bloeiende planten van kweekverslagen dit jaar
            De meeste al een berg witte THC haren te zien,bij mij ook wel een paar maar die zijn miniscuul en moet je echt zoeken
            Wie van jullie kan mijn vraag beantwoorden? Of heeft er nog iemand een plant staan die ook nog maar net is begonnen met bloeien
            Ben namelijk erg nieuwsgierig altijd naar de planten van andere mensen dus foto's zijn ook meer dan welkom want buiten mijn eigen plantje om zie ik ook graag die van de rest


            Greetzzzzz Shivaa

            Comment


              #7
              Re: Buitenwiet

              welke strain is het? en is het een AF of niet?
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

              Comment


                #8
                Re: Buitenwiet

                Oorspronkelijk geplaatst door Shivaa View Post
                Dankuwel voor de reacties!
                Ik heb haar nu flink verstevigt aangezien het alweer zo hard waait buiten
                Nu heb ik alleen nog die vraag over de bloei,is mijn plant nou echt zo laat met beginnen met bloeien?
                Ik zie veel fotos op forums met bloeiende planten van kweekverslagen dit jaar
                De meeste al een berg witte THC haren te zien,bij mij ook wel een paar maar die zijn miniscuul en moet je echt zoeken
                Wie van jullie kan mijn vraag beantwoorden? Of heeft er nog iemand een plant staan die ook nog maar net is begonnen met bloeien
                Ben namelijk erg nieuwsgierig altijd naar de planten van andere mensen dus foto's zijn ook meer dan welkom want buiten mijn eigen plantje om zie ik ook graag die van de rest


                Greetzzzzz Shivaa
                Ik ben relatief laat begonnen met white skunk. (juni)
                Ze zijn nu een 80 cm hoog en bloeien nog niet.

                ( geen autoflowers )
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  #9
                  Re: Buitenwiet

                  Ik heb mijn mega pptjes sinds mei staan en bloeien ook nog niet, zie wel al wat meer haartjes maar meer niet
                  Een blow in de morgen.....

                  Comment


                    #10
                    Re: Buitenwiet

                    Het is echt simpel...
                    Binnenkweek: je zet de lamp op 12u licht/12u donker om de plant in bloei te brengen
                    Buitenkweek: Zijn de dagen al korter dan 12u? NEE
                    Dus: het is volledig normaal dat je plantjes nog niet vollebak in bloei staan

                    Comment


                      #11
                      Re: Buitenwiet

                      zo staat ze er nu bij,alleen heb ik nu steeds aangevreten blad
                      ik weet hellaas nog niet waar het vandaan komt...

                      10620848_272850482921347_630290887_n.jpgblad.jpgjee.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: Buitenwiet

                        Kijk maar of je rupsjes kan vinden op je plant.
                        verder mooie plant hoor
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Buitenwiet

                          Ik heb vanochtend nog maar eens een keer goed gezocht voor de 2e dag op rij
                          Ik kan nergens helaas een rups vinden,wel heb ik een slak eruit gehaald gister...

                          Nogmaals allemaal bedankt voor de reactie's & tips !

                          Greetzzz Shivaa

                          Comment


                            #14
                            Re: Buitenwiet

                            Zou s'avonds voor het slapen ook eens gaan kijken.
                            Dat doe ik ook vaak, en heel vaak kom ik dan net een dikke slak tegen!
                            Zoals gisteravond, 2 dikke naaktslakken die onderweg waren naar mijn autoflowertjes.
                            1 zat al op de pot! :@

                            Gr. PyroNL

                            Comment


                              #15
                              Re: Buitenwiet

                              Je moet rond deze tijd je plant buiten eigenlijk elke dag inspecteren op rupsen en andere insecten. Toen ik nog veel buiten~kweekte had ik rond augustus altijd last van ruspen die dan daarna een spinsel maakte in een vinger van het blad. Dit waren rupsen van motten vlinder ofzo. Is verder niet zo heel erg voor je plant maar ze vreten wel aan je bladeren. Dus goed rond kijken.

                              En zoals de andere al zeiden je plant goed ondersteunen vooral met die wind van afgelopen dagen. Als er straks toppen in komen en het regent een keer dan worden ze nog zwaarder en met 1 windvlaagje knakken zomaar je takken als het tegen zit.
                              Succes!
                              NLX outdoor kweek 2011
                              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                              Comment

                              Bezig...
                              X