Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Easy outdoor fast bud (spliffseeds)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Easy outdoor fast bud (spliffseeds)

    Korting op 420shop
    Hier een foto van een top die ietsje rijper is of de rest. Ik vraag me af of deze nog aandikt. Ik heb allemaal dikke toppen, sommige zo groot als een klein flesje cola, maar wiet zie ik niet groeien.. Enkel dik gebloeide haartjes die nu wat bruiner worden. Dit is mijn eerste kweek die ik probeer, en van deze plant nog niet veel info gevonden. Ik vraag me dan ook af of dit normaal is of deze plant nog wiet zal aanmaken of als dit normaal is.
    Attached Files

    #2
    Re: Easy outdoor fast bud (spliffseeds)

    geduld is de boodschap
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Easy outdoor fast bud (spliffseeds)

      Zijn die toppen niet wiet?

      Comment


        #4
        Re: Easy outdoor fast bud (spliffseeds)

        Haha ja de toppen zijn wiet, ik heb ook dikke toppen maar zie ook geen wiet.
        Soms zie je alleen de witte bloei haren (pistels) en alle bladeren die de top uit groeien alleen.

        Comment


          #5
          Re: Easy outdoor fast bud (spliffseeds)

          Mooie hoor alleen pas goed op voor toprot je toppen zullen nog gaan zwellen en dikker worden
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Easy outdoor fast bud (spliffseeds)

            Oorspronkelijk geplaatst door PyroNL View Post
            Haha ja de toppen zijn wiet, ik heb ook dikke toppen maar zie ook geen wiet.
            Soms zie je alleen de witte bloei haren (pistels) en alle bladeren die de top uit groeien alleen.
            Idd, dit is wat ik bedoel. Zelfs na een week zie ik hier geen verandering meer in

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
            Mooie hoor alleen pas goed op voor toprot je toppen zullen nog gaan zwellen en dikker worden
            gelukkig nog niets van toprot. Hopelijk blijft dit zo aangezien het zn slecht regenweer is

            Comment

            Bezig...
            X