Vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Reef
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Aug 2013
    • 10

    #1

    Vraagje

    Korting op 420shop
    Het ffkes een vraag is dit normaal. Plant is echt bleek aan de nieuwe bladeren.image.jpgimage.jpg
  • PyroNL
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 259

    #2
    Re: Vraagje

    Valt nog mee he, is niet erg.
    Kan zijn dat hij iets te vochtig staat..
    En geef je nog voeding?

    Comment

    • Reef
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Aug 2013
      • 10

      #3
      Re: Vraagje

      Nee 2weken geledn heb ik er wat voeding gegeven .die nieuwe scheuten werden geel en stierven af . Had gelezen dat dit kalium te kort was.

      Comment

      • PyroNL
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 259

        #4
        Re: Vraagje

        Probeer dit eens:
        De pot ff goed laten drogen zodat hij niet meer te nat staat, en dan afgezuurd water geven.
        Dan is die met enkele dagen weer mooi groen denk ik.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: Vraagje

          teken van de voor bloei
          God was never on your side..

          Comment

          • Cookaap
            Elite Grower
            • Dec 2011
            • 2730

            #6
            Re: Vraagje

            Niets aan de hand hoor, mooie plant!

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #7
              Re: Vraagje

              Jong blad moet eerst nog bladgroen aanmaken en is daarom in jong stadium lichter dan reeds uitgegroeit blad. Redelijk normaal verschijnsel bij explosieve groei.

              Comment

              • mandy013
                Banned
                • Aug 2014
                • 10

                #8
                Re: Vraagje

                hallo dit is idd een teken van de voorbloei
                ik heb zelf 3 amnesia staan en had het zelfde ik verduister zelf met een tent en nu zitten er al dikke toppen in dus maak je niet te druk

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Vraagje

                  Funny+Looking+cats_4.gif

                  Heb je daar nou lang over nagedacht ? Die titel ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...