Help! worden dit mannetjes??? YIKES!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Makadian
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2013
    • 46

    #1

    Kweektip: Help! worden dit mannetjes??? YIKES!

    Korting op 420shop
    De titel zegt het al, worden dit dus mannetjes? kheb er namelijk redelijk veel van zulke (bijna allemaal op 4 na)....
    Attached Files
  • Kwasimodo
    Grower
    Nieuw Lid
    • Jul 2014
    • 688

    #2
    Re: Help! worden dit mannetjes??? YIKES!

    100 % mannetjes, geen twijfel over mogelijk.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    Comment

    • Makadian
      Senior Stoner
      Member
      • Sep 2013
      • 46

      #3
      Re: Help! worden dit mannetjes??? YIKES!

      vermoedens waren er al, zoals de takkenschaar. dan maar roeien die zooi en overnieuw beginnen. Bedankt!

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Help! worden dit mannetjes??? YIKES!

        Lijkt me vrij simpel te herkennen na het lezen van dit topic : Mannetje of Vrouwtje
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Makadian
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2013
          • 46

          #5
          Re: Help! worden dit mannetjes??? YIKES!

          JA had ik al gelezen. Maar liever een 100% zekerheid dus toch even vragen. Want heb wel eens eerder mannetjes gehad daar niet van maar dit ziet er weersnkeer anders uit dan anders. maar toch bedankt

          Comment

          • wietking076
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Aug 2014
            • 13

            #6
            Re: Help! worden dit mannetjes??? YIKES!

            100 % mannelijk
            jammer voor je hoeveel heb je er in totaal dan omdat je zegt op 4 na ?

            Comment

            • Makadian
              Senior Stoner
              Member
              • Sep 2013
              • 46

              #7
              Re: Help! worden dit mannetjes??? YIKES!

              nouja laten we het zo zeggen, ik heb 9 buitenplanten (naar binnen moeten trekken) en ik had 17 binnenplanten. Maar het goed nieuws is dankzij mijn gestress had ik het verkeert gezien. ik heb nu nog 19 planten over waarvan er zoeizo 4 vrouwtjes zijn, en de rest is nog een ?. 1 buitenplant was een mannetjes en 6 binnen.

              Ennuuh, (vloek er maar op uit) maaruuh ik heb.... Hollandse hoop zaatjes gekocht/gekregen van me maatje want waar ik woon kan je ze niet ff zomaar halen. En daar kreeg ik een hermaatje van waarnaa +/- 500 zaatjes enz enz enz...
              Last edited by Makadian; 19 August 2014, 16:58.

              Comment

              • Smowkie
                Elite Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 2684

                #8
                Re: Help! worden dit mannetjes??? YIKES!

                200 % zeker man

                Comment

                Bezig...